פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש מנהלים, ובכלל כל הפורום...

מנהלים, ובכלל כל הפורום

✍️ שנינוש_הבובה 📅 27/05/2007 20:00 👁️ 232 צפיות 💬 7 הודעות 🔒 נעול
שמעו, אני חושבת שאני לא היחידה
ושכולנו או רובנו פה מרגישים ככה,
הפורום הזה?!@?#! ממזמן לא מה שהיה פעם
כמעט כל דבר כבר נועלים פה,
והרי זה אמור להיות פורום מה שבראש לא?!
שונה מכל הפורמים, שפה אפשר להגיד ולעשות מה שרוצים,
אז נכון פותחים פה הרבה הודעות ביום שהם סתם,
אבל אם לא נוכל לדבר אחד עם השני אז מה שווה?!@!?#
משחקים פה?! גורמים לנו להכיר יותר אחד את השני, וגם להנות קצת
הודעות של "משעמם לי" גורמים לכולנו להיות פעילים בפורום ולדבר אחד עם השני
ולא בהודעות פרטיות..
פעם היה אפשר לדבר פה חופשי, על כל דבר
היום, כל דבר כבר כמעט נועלים..
וזה לא קטע של לבוא בטענות זה פשוט לשתף את המנהלים במה שאני מרגישה
אין פה כבר את החופשיות שהייתה פעם
ושנכסים לפורום ורואים שכל נושא פה ישר נועלים
זה מוציא כבר כל חשק.....
לא יודעת אולי אני טועה אבל ככה אני מרגישה~!@#@!@#@@#@@!!!!

אוהבת אותכם
בעיי =]




QUOTE (שנינוש_הבובה @ 27/05/2007) שמעו, אני חושבת שאני לא היחידה
ושכולנו או רובנו פה מרגישים ככה,
הפורום הזה?!@?#! ממזמן לא מה שהיה פעם
כמעט כל דבר כבר נועלים פה,
והרי זה אמור להיות פורום מה שבראש לא?!
שונה מכל הפורמים, שפה אפשר להגיד ולעשות מה שרוצים,
אז נכון פותחים פה הרבה הודעות ביום שהם סתם,
אבל אם לא נוכל לדבר אחד עם השני אז מה שווה?!@!?#
משחקים פה?! גורמים לנו להכיר יותר אחד את השני, וגם להנות קצת
הודעות של "משעמם לי" גורמים לכולנו להיות פעילים בפורום ולדבר אחד עם השני
ולא בהודעות פרטיות..
פעם היה אפשר לדבר פה חופשי, על כל דבר
היום, כל דבר כבר כמעט נועלים..
וזה לא קטע של לבוא בטענות זה פשוט לשתף את המנהלים במה שאני מרגישה
אין פה כבר את החופשיות שהייתה פעם
ושנכסים לפורום ורואים שכל נושא פה ישר נועלים
זה מוציא כבר כל חשק.....
לא יודעת אולי אני טועה אבל ככה אני מרגישה~!@#@!@#@@#@@!!!!

אוהבת אותכם
בעיי =]
אני חושבת כמוך!
נכון.. זה כייף לפתוח אשכול בשעות הקטנות של הלילה ולרשום "מי ער" או "מי כאן?!"
או למשל "משעמם לי מה אתם עושים"
נכון... בשביל זה יש את הפורום הזה!! שקוראים לו "מה שבראש"
גם לי נעלו אשכולות לא פעם ולא פעמיים..
ולפעמים זה מבאס, ואני כועסת קצת...
אני חושבת שצריך לתת לנו חופש מעשה לפחות כןא ב"מה שבראש"...
אם לא כאן אז איפה?!!?
ותאמת?! אני חייבת להגיד עו משהו
יצא לי עכשיו לעבור על אשכולות
וראיתי את האשכול של שחורניי- שחר לא?!
ומה ? מה עובר עלייכם אנשים?!
סליחה - אבל מי אתם שתגידו לה איך לפרוק מה שהיא מרגישה?!
הרי אמרתם שאת זה מותר לעשות נכון?!
שלמי שממש רע יכול לפרוק את זה,
אז למה כולם נגדה?
אומרים שהיא ילדה קטנה?
סליחה.. אני חושבת שאתם אלו שילדים קטנים,
הפורום הזה באמת כבר לא מה שהיה פעם,
מה זה משנה איזה דרך אתם מוצאים את הדברים!?
לא קורה לכם שאתם מוציאים מה שיש לכם על הלב בדרך הכי מוזרה שיש?
פעם זה אחרת
כולם תמיד היו פה בשביל כולם
שזה המקום לפרוק הכל
תדברים הכי כואבים וגם את אלו שהכי טובים
אז מה נהיה פה עכשיו!?!@?!@#
וזה רק דוגמא למה שקורה פה
ובאמת שאני לא מאשימה אף אחד
אני פשוט חייבת להגיד מה יש לי הלב
גם זה סוג של פריקה לא?
יש משהו בדבריייך ..
לדעתי את צודקת 😊
אני לא הרבה זמן פה בפורום .....
אז אין לי ממש מילה בעניין 😕

אבל נראה לי שאת צודקת :|
אני לא מבינה רק דבר אחד
למה אי אפשר לפנות בפרטי
וזה אמור להעשות מול כל הפורום?!
כבר אלף אשכולות כאלה
אני מצטערת להגיד אבל
אתם אלה שגורמים לאווירה הזאת
אתם אלה שלא יודעים לשמור על החוקים
ולהעריך את הדברים רק לבוא בתלונות
דיי זה כבר בלתי אפשרי!
זה לא יחזור להיות במה חופשית
כי כשהיה את במה חופשית עם כל הספאם
הזה ועם כל המשחקים זה היה הפורום
היחיד שנכנסו אליו! כל הפורומים מתוו
ועכשיו עד שכל הפורומים חיים?
זה לא הפורום היחיד מה שבראש
תבינו את זה ותראו את שאר הפורומים!
תהנו ממה שיש במקום כל פעם רק להגיד
דכאון זה אי אפשר זה כן אפשר זה אסור
זה מותר זה ננעל זה נסגר
דיי זה בלתי אפשרי וכבר נמאס!!
באמת אי אפשר כבר הצפתם את כל הפורום עם זה!

כשנותנים משהו אפשר להנות ממנו
ואפשר לבקש עוד ועוד ועוד ועוד
יש לכם מלא אפשרויות של הנאה
וחופש אז תכבדו את זה ותלמדו להתספק בדברים!

ולגבי האשכול של שחר שני זה היה מוגזם
גם היא לא רצתה שיגיבו לה והיא פרקה
ופרקה ופרקה בלי הפסקה כאילו וזה היה אשכול
סתמי בשביל זה יש את אשכול פריקות
תתארי לך שכל אחד יפתח אשכול משלו
ויכתוב ככה את חושבת בכלל מה יהיה מהפורום?

אוהבת אותך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שני נעלתי את זה ובבקשה מי
שרוצה להגיד על דברים כאלה
שיפנה אלי בפרטי תמיד
אני אקשיב ואשמע וגם אגיב
כשאני אוכל
אוהבת אותכם!
ותחשבו על מה שכתבתי!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
🔒 נושא זה נעול ולא ניתן להגיב בו

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך