http://www.no-pel.coo.co.il/
כנסו תקראו ותצביעו!!
זה לא נכנס מאמי
ואם זה אתר שיש לו כמה גישות
תערכי ותעתיקי את הכתבה
אם זה רק כתבה באתר עצמו אז תשאירי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי צריך להעתיק את זה לשורה אינטרנט וזה יעלה
ממ לי זה דווקא נכנס
ולא נראה לי שהשביתה הזאת מוצדקת במיוחד או תשיג משהו
אם למישהו יקר לדבר בפלאפון?!
אז שלא ידבר
זה כמו לעשות עצומה נגד זה שהבגדים של דיזל יקרים!
אנשים נו באמת להעתיק כולה תאתר
http://www.no-pel.coo.co.il/
דוקא לי זה לא יקר.. יוצא לי 60 ש"ח בחודש ואני מדבר פוווווווווווווווווווווווול
בגלל שיש לי מסלול של אלביט!! חיחי
אבל אני עדיין מצטרפת... 😊
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 27/05/2007) זה סתם שטויות
😊
לא עולה לי😢 לא יודעת למה
ויעל זה לא הקטע של להעתיק
העתקתי אבל זה לא נכנס...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מוזר מורני אני ישלח לך את זה באיסיקיו
חחחחחחחחחחחחחחחחח לא יעזור
םלאפונים זה יקר בטירוף בטח שחתמתי!!
עוד מעט נשלם גם על זה שאנחנו נושמים....
QUOTE (hofit189 @ 27/05/2007) QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 27/05/2007) זה סתם שטויות
😊
😉
חח ליה גם לי יש מסלול של אלביט😊
זה שטויות באמת..