את החבר הכי מדהים בעעעעעעעעעעעולם כולו!!!
ה' תודה תודה תודה על שנפפגשנו , איזה כיייייייייייף לי זכיתי [:
אני אווווווווווהבת אותווו. טוב לי ואני מאושרת כל כך!!!!!!
שיימשך ככה לעעעעד.
** 27.5 **
😁 עעעוד חודש שנתיים בעזרת ה' [=
זהו.
שתדעעו לכם את זה 😊
אווהבת אותכם [:
אחללה שבוע לכוולכם יפים שלללי 😁
איזה כיף לך חיים שלי :]
אני שמחה שאת מאושרת והלואי שהאושר הזה ישאר לנצח ... !
בהצלחה בהמשך הדרך , אוהבת אותך
מזל"טטט בוביייי!!!
כ"כ שמחה בשבילך
בהצלחה בהמשך בלי עין הרע 5555!!!
הלוואי על כל אחד מאתינו אהבה שכזאתי
נופרי שלי, עקשנית יפה שלי
אמןןןןן שתמשיכו ככה לאורך שנים ארוכות 😁
תמשיכי לחייך ולהיות מי שאת
את הכי יפה ככה
אני אוהבת אותך כל כך
3>
ב-27.6 יעננו :]
ביומולדת שלי .
שמחה בשבילך קוווקי (:
נננננננננוווווווווווופייי שלייייי
ואייייי איזהההההה כיףףףף שאתת מאושרת.. 😁 😁
שתזכוווו לעוד הרבה שניםםם יפות מאושרות ומלאות באהבהה...
אמן ואמןן :]]
אניייי אוההבתת אותךךךך יפהה שליייי..והתגעגעעתיייי המוון..
וד"א..גם נירוש התגעגע אלייך .. 3>>
שירוש יפפה שלי תודה מדהימה!!!
אני אוהבת אותך חיים שללי!!![=
הודייייה איזה מתווקה את!! תודה מאמוש [:
גלווווש העקשנונה הכי יפפה שיש!!
מדהימה שללי תווודה מאמי!!!
אני אוהבת אותך יותר 😛
חחחחח שחר וואלה? מגניב.
באחלללה תאריך נוללדת [:
תודה מאמי אוווהבת 3>
טניווווווש מהממת שלי התגעגתי כל כךךךך
חחח כן ניר אמר לי שהוא אמר לך 😊 ...
תודה אהווובתי אוהבת אווותך!
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 26/05/2007) איזה כיף לך חיים שלי :]
אני שמחה שאת מאושרת והלואי שהאושר הזה ישאר לנצח ... !
בהצלחה בהמשך הדרך , אוהבת אותך
😊
יאאאאאאאאאאא
מאמי שלי אני הכי שמחה בעולם
בשבילך מגיע לך אוהבת אותך
מזל טוב ובהצלחה בהמשך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נופרייייייייייייי מדהימה שלי!!!..
מזל טוב לשנתיים שיהיו בקרב
המון המון בהצלחה לך איתו
שתמיד תיהיו ביחד
בטוב וברע
אני אוהבת אותך יפה שליליליי
התגעגעתיייי
אני שמחה בשבילך יפה שלי מגיעה לכם את כל הטוב שבעולם
והוא זכה בילדה הכי נפלאה שיש ..
אוהבת אותך מאמי שלי דברי איתי היום יש לנו שיחה ארוווווווווווווכה
לאב יו יפתי ויום נעים :]
איזה כיף לשמוע דברים כאלה 😊
המון הצלחה חמודה אחת
אוהבת
ליאלי
נוופרווש שלייייייייייייייייי
מתוקה אחחתת
אני כלכך שמחה שאת שמחה!
ושיהיה לכם רק בהצלחה5555555
ואת כל הטוב שבעולםם(:
אווהבת אותךךךךך הכי הכי
לירונושש תודה יפפפה שלי אוהבת!![:
מווורני איזה מאמי את אני אוהבת אווותך תוודה!!
למה את לא מתחברת יותר ?! 😢
רגינוווווווש התגעגעתי אלייך כל כךךךך תודה מאמי שלללי!!!
איזה כיף היה לדבר איתך היוום בבוקר (((:
חופיייתוווווווווש את המדהימה שללי אני אוהבת אווותך
אל תדאגי יהיה בסדר , אל תתעסקי בזה יותר מידיי - יש אנשים חסרי חיים הם לא שווים אותך ...
אני אוווהבת אותך מון מדהימה שלי ואני לא אוותר לך-את עוד תגיעי רחווווק!! 😊 😁
ליאל איזה בובה תודהההה חמווודה מואאאה [:
ברבייי שלי בא לי להביא לך חיבוק [= את מתתוווקה איזה
הודעעות יש לך תמיד מעלות לי חיווך 😊
אווהבת אותך יפפה שלי דברי איתי!!!התגעגעתי אלייך מאוווווווווד!!