אני לא ראיתי הסבר על זה
וגם אם כן אז לא הבנתי אני מצטערת
את לא צריכה לכעוס ככה
אפשר לדבר על מה שמפריע ופוגע
במקום להתייחס ככה... כי תחשבי שגם באחרים
את פוגעת ואם לא באחרים אז בי!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את בעצמך אמרת שזה ספאם
תיראי מה כתבת:
"רגע , יש מצב שזה ספאם !?
לעעע ,
אני פווווווורקת מה שיש לי על הלב :] "
אם חשבת אפילו לרגע שזה ספאם אז זה אומר הרבה
QUOTE (אישה_יפהההה @ 27/05/2007) את בעצמך אמרת שזה ספאם
תיראי מה כתבת:
"רגע , יש מצב שזה ספאם !?
לעעע ,
אני פווווווורקת מה שיש לי על הלב :] "
אם חשבת אפילו לרגע שזה ספאם אז זה אומר הרבה
מה אתם רוצים מהילדה?!
עזבי אותה, לא יודע אם לך זה קורה..אבל לאנשים יש מצבי רוח מוזרים לפעמים...
אז רושמים שטויות...וזה לא מתפקידך לקבוע אם זה ספאם...זה עניינ של מנהל הפורום...או מנהלת.
בכל אופן, היו יותר ספאם מזה שלא ננעלו...לטעמי זה לא צודק היה לנעול לגמרי את האשכול כי היא המשיכה בפריקה שלה אחרי הספאם...
QUOTE (-שחרווניי- @ 27/05/2007) הוווווודיה ?
אני רוווצה להבין
מישהו מתייחס למה שכתוב באשכול הפריקות !?
תעששי לי טובה לא מתייחסים שמה לאף אחד .
הרי "כל אחד רוצה יחס אישי"
זה מווורן תמיד אומרת
ואח"כ נווועלת אשכולות .
תעשי לי טובה , טוב ?
אבל מאמי, את אפילו לא הסכמת שיגיבו לך שם.
הקיצר שחר, יותר ברצינות וישר לעניין
לא הולכת איתך מסביב..
את הגזמת כאן!
מה עשית?!
מזה כאן גנון?!
תתבגרי!!!
יש אשכול פריקות כדי לפרוקקקקקקקק
כ=מ=ה שאת ר=ו=צ=ה !!!
תפסיקי עם ההודעות ספאם המיותרות האלו.
ננעל!!!!!!