חברים יקרים 😊
נכנסתי היום כדי להגיד לכל אחד ואחת מכם תודה
תודה שהייתם בישבילי אוזן קשבת בכל רגע ורגע
יעצתם הקשבתם תמכתם ונתתם לי להרגיש טוב
משיקולים שלי החלטתי לעזוב את הפורום
לא בגללכם אנשים אלא בגללי
בגלל מה שאני עוברת בתקופה זו בחיי
תדעו שרבים מכם גרמו לי לחייך ברגעים קשים
ולהרגיש שיש מי שמוכן לייעץ גם אם אתם אנשים וירטואלים באיזשהו מקום ביומיום שלי..
שוב תודה על הכל
שימרו על עצמכם
שיהיה לכם שבוע טוב
נפלא וקסום
וכמובן חיים מלאי אור ואהבה
אוהבת אתכם
לבבית
למרות שלא ממש יצא לנו להכיר
אני מתארת לעצמי שאת כמו כולם כאן מדהימה
בהצלחה בחיים שלך, בהמשך
הייתי בשימחה מכירה אותך יותר טוב
אוהבת'ך
גם לי לא יצא להכיר אותך כל-כך.
אבל בוודאי שיש צורך בתגובות והאשכול לא צריך להינעל ,
כי אני ועוד הרבה אחרים אני בטוחה, שרוצים להגיד לך שאת מדהימה.
מהמעט זמן שיצא לי לראות אותך מגיבה פה ואף היה לי נעים.
אז .. אני בטוחה שעשית את השיקולים שלך עם עצמך ואאין בדיוק דרך לשנות את דעתך כדי שלא תעזבי.
אז אם אני אוכל לעשות מש'ו ולעזור לך או סתם להכיר אותך טוב יותר, אני פה תמיד.
שיהיה לך בהצלחה בהמשך הדרך
ותדעי שאתר האהבה הישראלי ? תמיד מחכה פה בידיים פתוחות !
שבוע טוב מאמי..
אוהבת אותך !
למה אין צורך להגיב?!
בטח שכן !
לבבית,
תמיד היית פה בשביל כולנו!
אני לא מכירה אותך אישית אבל אני בטוחה שאת מקסימה..
ראיתי הרבה הודעות שלך ואני רוצה להגיד לך שאת מדהימה ויש לך לב זהב!
אני מעריכה את זה שאת עוזבת.. שתדעי תמיד שיש לך לאן לחזור!
אוהבת המון ובהצלחה בהמשך, הכל מה שרק תחלמי עליו,
אור
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 26/05/2007) גם לי לא יצא להכיר אותך כל-כך.
אבל בוודאי שיש צורך בתגובות והאשכול לא צריך להינעל ,
כי אני ועוד הרבה אחרים אני בטוחה, שרוצים להגיד לך שאת מדהימה.
מהמעט זמן שיצא לי לראות אותך מגיבה פה ואף היה לי נעים.
אז .. אני בטוחה שעשית את השיקולים שלך עם עצמך ואאין בדיוק דרך לשנות את דעתך כדי שלא תעזבי.
אז אם אני אוכל לעשות מש'ו ולעזור לך או סתם להכיר אותך טוב יותר, אני פה תמיד.
שיהיה לך בהצלחה בהמשך הדרך
ותדעי שאתר האהבה הישראלי ? תמיד מחכה פה בידיים פתוחות !
שבוע טוב מאמי..
אוהבת אותך !
איתה
😊
QUOTE (_אורושה_ @ 26/05/2007) למה אין צורך להגיב?!
בטח שכן !
לבבית,
תמיד היית פה בשביל כולנו!
אני לא מכירה אותך אישית אבל אני בטוחה שאת מקסימה..
ראיתי הרבה הודעות שלך ואני רוצה להגיד לך שאת מדהימה ויש לך לב זהב!
אני מעריכה את זה שאת עוזבת.. שתדעי תמיד שיש לך לאן לחזור!
אוהבת המון ובהצלחה בהמשך, הכל מה שרק תחלמי עליו,
אור
!!!!
מאמי שיהיה לך בהצלח בהמשך..
ואם תחליטי לחזור..אנחנוו תמיד כאןןןןןןן ..:]]
איזה מקסימה למה שינעל מאמי?
למרות שלא יצא לנו להכיר כל כך את נשמעת
מתוקה מאווד ...
בהצלחה בהמשך הדרך ומקווה שתחזרי מתישהוא [=
מזה לנעול?! אני לא נועלת אשכול כזה
את מקסימה וכן מגיעות תגובות על דבר כזה
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
תהיי חזקה מאמי מואהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לבבית מאמי שלי
אני מאחלת לך הצלחה בהכול
תעשי מה שטוב לך בהמשך הדרך שלך
שיהיה לך רק טוב
תדעי להבחין ביו טוב לרע
ותמיד תיהיה את
אל תשתני בשביל אף אחד
כי את מדהימה
שיהיה לך בהצלחה בעבודה
ומשם אולי תיהיה מנהלת פלאפון 😛 😛
תעשי לי הנחות וכאלה 😊
אוהבת אותך מאמי
מואהה 3>
לבבית מאמי ?
את הכי מקסימה שיש איך לא נעזור למקסימה כמוך אה !?
תודה לך על כל הימיים האלה שגם את היית פה לצידי אוהבת מלא 😊
QUOTE (ילדונות_17 @ 26/05/2007) למרות שלא ממש יצא לנו להכיר
אני מתארת לעצמי שאת כמו כולם כאן מדהימה
בהצלחה בחיים שלך, בהמשך
הייתי בשימחה מכירה אותך יותר טוב
אוהבת'ך
שיהיה בהצלחחה בהמשךך(:
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 26/05/2007) גם לי לא יצא להכיר אותך כל-כך.
אבל בוודאי שיש צורך בתגובות והאשכול לא צריך להינעל ,
כי אני ועוד הרבה אחרים אני בטוחה, שרוצים להגיד לך שאת מדהימה.
מהמעט זמן שיצא לי לראות אותך מגיבה פה ואף היה לי נעים.
אז .. אני בטוחה שעשית את השיקולים שלך עם עצמך ואאין בדיוק דרך לשנות את דעתך כדי שלא תעזבי.
אז אם אני אוכל לעשות מש'ו ולעזור לך או סתם להכיר אותך טוב יותר, אני פה תמיד.
שיהיה לך בהצלחה בהמשך הדרך
ותדעי שאתר האהבה הישראלי ? תמיד מחכה פה בידיים פתוחות !
שבוע טוב מאמי..
אוהבת אותך !
עם סתו
אשכרה יש לי דעות בעיניים ..
מצטרפת לכולם..
את אדם מיוחד מאמי..
ואל תודי לנו,
תודה לך .. על הבן אדם המדהים שאת ..
נחכה לך תמייייד שתחזרי, תבואי לבקר מדיי פעם מותק ..