^
נו אז מה ? כאילו..למה אי אפשר לשחק פה בפורום ? זה מה בראש חח ..
הכי כיף זה לפתוח אשכולות מצחיקים,משחקים,וכאלה.
בנתים פותחים פה רק אשכולות של דיכאון
וכל אחד עצוב פה פתאום ונכנס לדיכאון מהחיים
חבל .
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 27/05/2007) ^
נו אז מה ? כאילו..למה אי אפשר לשחק פה בפורום ? זה מה בראש חח ..
הכי כיף זה לפתוח אשכולות מצחיקים,משחקים,וכאלה.
בנתים פותחים פה רק אשכולות של דיכאון
וכל אחד עצוב פה פתאום ונכנס לדיכאון מהחיים
חבל .
איתך ..
נועלים בפורום כבר כל מה שזז,
לא מה שהיה פעם..
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 27/05/2007) ^
נו אז מה ? כאילו..למה אי אפשר לשחק פה בפורום ? זה מה בראש חח ..
הכי כיף זה לפתוח אשכולות מצחיקים,משחקים,וכאלה.
בנתים פותחים פה רק אשכולות של דיכאון
וכל אחד עצוב פה פתאום ונכנס לדיכאון מהחיים
חבל .
בדיוק.
כמו האשכול שפתחתי מקודם על השקר ואמת- זה משחק היכרות , זה נחמד מאוד
וזה נותן קצת שמחה לפורום , ומשהו שונה מכל האשכולות של הבאסה והפריקה שיש פה.
לא שיש לי משהו נגד אשכולות הפריקה-אבל צריך לגוון קצת ...
למה לנעעול ?
אני לא כועסת או משהו פשוט נהיה משעמם , לאשכול שלי הייתה מטרה - היכרות!!
ספאם ? זה לא היה!!
זה יכל להיות כיף - חבל.
בדיוק,מסכימה עם שתיכן
כאילו..
כל דבר נועלים וזה מבאס,
ורק ת'אשכולות של הדיכאון וכל זה משאירים . זה מבאס
וגם פעם היה את במה חופשית
שם היה מצחיק,הינו פותחים סתם אשכולות,משחקים,וכו'..
ופתאום בלי קשר סגרו אותה כי החליטו שזה ספאם או אנערף
כאילו,אז מה עם זה ספאם?אנחנו נהנים ,יותר מאשר לפתוח אשכולות של פריקות,ושל דברים עצובים ודכאוניים
אני בטוחה שכולם בפורום היו מעדיפים לפתוח אשכול שמח,או משחק,ומשו מצחיק
מאשר סתם פריקה דכאונית.
נכון!
כאילו מה כואב לכם שאנחנו נהנים?!
מסכימה עם חן ( אם אנלא טועה ככה קוראים לך חח )
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 27/05/2007) נכון!
כאילו מה כואב לכם שאנחנו נהנים?!
מסכימה עם חן ( אם אנלא טועה ככה קוראים לך חח )
חח כן כריס קוראים לי חן
וצודקת מאמי(:
אני אגיד לכם בשיא הכנות!!
התגובות שלכן עכשיו איכזבו אותי
הכי בעולם! אתם חושבים
שמישהו עושה לכם בכוונה וזה כל כך לא ככה
במקום להתלונן כל הזמן תקחו יוזמה
ותפתחו אשכולות שמחים ודברים מעניינים
שהם לא משחקים! זה לא פורום במה חופשית
ולא יהיו משחקים כי זה ספאם והודעות זבל
זה גורם לכך שאף אחד לא נכנס לאף פורום אחר
חוץ מלמשחקים וזה כבר מניסיון כי הפורום הזה היה
והוא היה הטעות הכי גדולה בעולם!
תפסיקו לחשוב שמישהו עושה לכם בכוונה
אני יושבת ומנסה לדאוג שהכל יהיה בסדר
מקדישה מהזמן שלי ואתם חושבים שזה כדי שיהיה לכם רע?!
כדי לעשות בכוונה?!
באמת שעכשיו הייתי בהלם מהתגובות
בחיים לא חשבתי שתגיבו בצורה כזאת!
במקום לשבת ולהגיד כל הזמן כמה דיכאון
תעודדו את האנשים ותעזרו להם לצאת מזה
לא תמיד צריך להיות רק כשטוב
יש תקופות גם כשרע ואם לא נעזור אחד לשני מי יעזור?!
יש אנשים שאנחנו היחידים שהם יכולים לשתף אותם
אז תעריכו את הדברים הקטנים האלה
במקום להתלונן כל כך הרבה!
אתם יודעים שאני אעשה הכלללל אבל הכללל כדי
שיהיה לכל אחד פה טוב
אבל תעריכו את הדברים
עכשיו זה היה כמו לקבל מכל אחת מכן בתגובות האחרות סטירה
וזה לא הוגן!
אף אחד לא עושה לכם בכוונה והמטרה העיקרית
זה שתהנו! אתם יכולים לפתוח סקרים!
שאלות כלליות שכל משתמש עונה פעם אחת ולא
כל יום מחדש משהו
אשכולות של הכרויות זה כן יש לכם את החופש
אבל מה שננעל זה משחקים וזה לא יהיה!
תבינו את זה ותנסו לקבל את זה!
ושתדעו שאני אוהבת אותכם כל אחת ואחד מכם הכי בעולם
ואתם כמו משפחה בשבילי ואפילו מעבר לזה!
תתנו מעצמכם כדי שיהיה טוב
במקום לשבת ולהמשיך להתלונן בלי הפסקה!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 27/05/2007) אני אגיד לכם בשיא הכנות!!
התגובות שלכן עכשיו איכזבו אותי
הכי בעולם! אתם חושבים
שמישהו עושה לכם בכוונה וזה כל כך לא ככה
במקום להתלונן כל הזמן תקחו יוזמה
ותפתחו אשכולות שמחים ודברים מעניינים
שהם לא משחקים! זה לא פורום במה חופשית
ולא יהיו משחקים כי זה ספאם והודעות זבל
זה גורם לכך שאף אחד לא נכנס לאף פורום אחר
חוץ מלמשחקים וזה כבר מניסיון כי הפורום הזה היה
והוא היה הטעות הכי גדולה בעולם!
תפסיקו לחשוב שמישהו עושה לכם בכוונה
אני יושבת ומנסה לדאוג שהכל יהיה בסדר
מקדישה מהזמן שלי ואתם חושבים שזה כדי שיהיה לכם רע?!
כדי לעשות בכוונה?!
באמת שעכשיו הייתי בהלם מהתגובות
בחיים לא חשבתי שתגיבו בצורה כזאת!
במקום לשבת ולהגיד כל הזמן כמה דיכאון
תעודדו את האנשים ותעזרו להם לצאת מזה
לא תמיד צריך להיות רק כשטוב
יש תקופות גם כשרע ואם לא נעזור אחד לשני מי יעזור?!
יש אנשים שאנחנו היחידים שהם יכולים לשתף אותם
אז תעריכו את הדברים הקטנים האלה
במקום להתלונן כל כך הרבה!
אתם יודעים שאני אעשה הכלללל אבל הכללל כדי
שיהיה לכל אחד פה טוב
אבל תעריכו את הדברים
עכשיו זה היה כמו לקבל מכל אחת מכן בתגובות האחרות סטירה
וזה לא הוגן!
אף אחד לא עושה לכם בכוונה והמטרה העיקרית
זה שתהנו! אתם יכולים לפתוח סקרים!
שאלות כלליות שכל משתמש עונה פעם אחת ולא
כל יום מחדש משהו
אשכולות של הכרויות זה כן יש לכם את החופש
אבל מה שננעל זה משחקים וזה לא יהיה!
תבינו את זה ותנסו לקבל את זה!
ושתדעו שאני אוהבת אותכם כל אחת ואחד מכם הכי בעולם
ואתם כמו משפחה בשבילי ואפילו מעבר לזה!
תתנו מעצמכם כדי שיהיה טוב
במקום לשבת ולהמשיך להתלונן בלי הפסקה!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני מאמי שלי, הם כנראה לא מעריכים מספיק
לא מבינים שזה שאת זו שנועלת לא אומרת שאת נגדם
וההגזמה הזאתי, באמת תבינו שאפחד פה לא לרעתכם-אלא לטובתכם
המנהלים מנסים לשמור על סדר בפורום, לפי ה*חוקים*
שנכתבו במיוחד כדי שיהיה לכם טוב
אז תפנימו את זה..ורדו מהקטע שמורן נגדכם,
תלכו קצת אחורה ותראו את האשכולות ש-אתם- פתחתם ואמרתם לה תודה
על כל דבר שהיא עושה
על זה שהיא פה בשבילכם תמיד, שבכל מקום היא אומרת מילה טובה
מעודדת, עוזרת ותומכת...
אז די
כי נ-ש-ב-ר
אני חושב שההודעות של מי שיצא "נד המנהלים".. ממש אבל ממש לא במקום.
כל הזדמנות שיש לנו להתלונן.. אז מתלוננים..
אולי תפנו לנהיר?
אני יכולה להגיד לכם שנאפי עושה הההכל .. אבל הככל בשבילכם...
וככה גם כל אחד מהמנהלים ...
יש לכם תלונות?
פנו אליהם בפרטי ..
תראו על מהפתוח האשכול,
ועל מה הדיון עכשיו.
חחחחחחח תודה רבה למי שהיסבייייר !
ובאמת סתם ככה זה מעצבן שהכל נועלייים ..
זה מה שבראשש 😊
נכון, זה מה שבראש אמנם^^ אבל כאן יש חוקים...
אם זה היה "במה חופשית" כמו שהיה בחופשים הגדולים זה היה אחרת , והוותיקים יודעים את זה
המלאך של בן תקראי את התגובות למעלה מאמי
ותביני את מה שכתבת כי נתתי לזה תשובה...
גלו'ש תודה נסיכה אוהבת אותך
ולהפך אני שמחה שהם אומרים מה שהם
חושבים אבל בלי להאשים ולגרום להרגשה מגעילה כזאת
אחרי שאני נותנת פה את הנשמה מכל הלבבבב!!! וכל
אחד ואחת פה יודע את זה!!!
דניאלו'ש מאמי תמיד אפשר לפנות אלי בפרטי
וכולם יודעים את זה
בין אם זה לדבר טוב ובין אם לרע
והרבההה פונים אלי באמת שהרבה
ואני שמחה מזה ולא פונים רק כדי לבוא בטענות
או במה שלא נוח אלא גם לטוב לעזרה להסבר
וכ"ו וזה חשוב! כי יש למי לפנות
אז אל תתביישו!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני אני מתה עלייך =]
תקשיבו, הפורום לא מיועד למשחקים ולכל מיני שיחות פרטיות ואישיות כמו שמורן כתבה.
מורן ושאר המנהלים מנסים לשמור על הפורום שלא יהיה סתם שכונה זה גם בשבילכם.
מורני, אני פשוט בהלם.
אני מאוד מקווה שאת לא התכוונת אליי כשהתאכזבת,
אני קראתי את התגובה שלך והיו לי דמעות בעיניים.
זה ממש לא מה שרציתי להשיג כשהגבתי לאשכול ,
את ראית שאני גם שלחתי לך הודעה לפרטי עוד
לפני שהגבת באשכול הזה ואת גם ענית לי,
אני פשוט ממש לא מבינה או יותר נכון לא הבנתי ,
למה נעלת לי את האשכול – כל מה שרציתי זה
שיהיה קצת כיף ומשהו שונה באתר ....
גם שדיברנו בפרטי הייתה לי תחושה שאת
קצת כעסת ואני גם כתבתי לך שאני מבינה אותך
ואני לא כועסת ולא באה בטענות כלפייך!!!!
פשוט רציתי לדעת למה אי אפשר וחשבתי שאוכל
לנסות לשכנע אותך לפתוח את האשכול שנעלת מחדש.
אבל אני לגמרי מבינה עכשיו למה [ אחרי שענית לי שוב בפרטי ]
אני ממש מקווה שלא התאכזבת ממני כי זה הדבר האחרון שהייתי רוצה.
אני אוהבת אותך כל כך ואת חשובה לי מאוד מאמי,
לרגע לא באתי אלייך בטענות וההודעה שלי ממש לא
נבעה מחוסר הערכה אוף אני חשבתי שהבנת את זה!
אני מאוד מעריכה אותך ואוהבת – מקווה שאת יודעת את זה...
רציתי לשלוח לך את זה למסן או לאייסי אבל את לא מחוברת אז אני שולחת
לפה כי אני לא היה מחוברת היום וההודעה שלך עשתה לי ממש ממש רע....
רק רציתי שתדעי את זה ואם פגעתי בך אז סליחה...