QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 26/05/2007) חחחח מסכן פאדיחה
חחחחחח כן איזה דפוווווק
אבל איזה פאאאאאאאדיחה :X
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וועליהה..
חחחחחחחחחחח
QUOTE (koka15 @ 26/05/2007) לא הבננתי כלוםם! 😯
😯
איזה אוהב לא בנוי לקשר....אין לי כוח אליו חח...
מזל שידעתי שזה הוא ככה אני הייתי אוכלת פדיחה חוץ מזה שבחיים לא סיפרתי למאור את מי אני
אוהבת....
חופי-עומר היה אצל מאור ומאור בא אלי שנייה כדי להביא לי מחברת אז עומר היה אצלו
היה לו משעמם החליט לדבר איתי לגלות כמה סודות אדיוט...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😁
עכשיו הוא יצא פה המפגר וחסררר מוחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
זה מה שנקרא בעיות שכליותתתתתתתתתת 😨
מסכימה איתך בכל מילה...בגלל זה אני אומרת שהוא דפוק 😛
חחחחחחחחחח כזה מטומטםםםםםםםם
חח הרגת אותיייי
אוהבת אותךך