QUOTE (limaori @ 13/05/2007) אל תגליי את הכינוי שליי לכולםםם
מה אם הם יגנבו את השםםם 😮
אוהבת אותךך חיים שלייי
חחחחחחחחחחחח...חאיםםםםם שלליילייי
🙄
חח אני חושבת שעברה השעה של כולנווו
או שזה ההשפעה שלי 😎
איזה ילדה מדהימה
איזה ילדה חמודה
את אחת הבנות שאני הכי אוהבת בפורום הזה
תודה כל הכל מאמי..
אווווווווווהבת אותך כל כך
ובאמת שלראות כזה הודעה וזה
זה יכו לעשות לך חיוך לכלל היום 😉
תודההה 😁
אני אוהבתת אותךךך
ואוהבת אותךך כל כךךךךךךך
והעיקר שתחייכי
כי אני רוצה בשבילך רק את הטוב ביותרררר
ושרק תהיי מאושרתתתתת
רק עכשיו ראיתי שרשמת את זה חח
יאאאאאא מאמי את ילדה נדירה
תודה על הכל
ואת צודקת בכל מילה ומילה שלך
אוהבת אותך מלא מאמי....תישארי כמו שאת נשמה שלי 😍
ליאור?
סתמי 😨
חחחחח איזה חירפון היום ואני סובלת מכאבים ברגל:😢
QUOTE (limaori @ 13/05/2007)
צודקתתת
עצם העובדה שעוברים הלאה
יכול לפעמים להרוס מישהו שהוא הרס את הקשר
מקווה שהבנתי את המשפט חח אני מסבכת הכול...
אוהבתת😊
חחח כן נראלי שהבנתי 😊
חופיתייי בואי נפתח אשכול הפצועותת
שהשאר ישרתו אותנו
אנחנו מוגבלות זמניתתת
תרגישי טוב מאמיייי
מירבב חח תודה מאמי
וזה רק מהלבבב
שיהיה לך רק את הטוב
אוהבת אותךךך
ברר תזהריי הזהרתי אותך שזה מדבקקקקקקק 😨
התכוונת אלי?
אם כן
אז תדעי שהעלת לי כזה חיוך => 😁
את כל כך מקסימה, הכי מתוקה שיש (:
ואני מחכה שתוסיפי אותי לאיסי 😢
אוהבת אותך ליאורי
חחחחחחחחחחחחחחחחח
לייאווריי
אתתת ממש אבל ממש אבל ממשש
מסטולההה
עללק אשכול פצועות 😂 😂
ממדהימה!
ילדה מדהימהה
אוהבת אותךך
בר מה את צוחקתתתתתתתתתתתתתת 😠
הרשתי לך לצחוק?!!?!?!?
וקרןןןן כן זה עלייך
והוספתי אותךך את צריכה לאשר אותי חחחחחחח 😂
אוהבת אותךךךךךךךךך
שירילההההההה אוהבת אותךךך יפה שלייי 😁
לא הוספת
תני לי את האיסי שלך מיייד! 😠