עוד מישו מת ומטורף עלייהם?!
😁
אניי!!!!!!!!!!!!!!
וקיבלתי את הדיסק שלהם מגלגלצ 😛
QUOTE (limaori @ 01/05/2007) אניי!!!!!!!!!!!!!!
וקיבלתי את הדיסק שלהם מגלגלצ 😛
מממהה???גמאני רוצה!!!!
אני כל הזמן מצביעה ואפעם לא קיבלתי שום דיסקק!!!
רוע לב 😕
QUOTE מממהה???גמאני רוצה!!!!
אני כל הזמן מצביעה ואפעם לא קיבלתי שום דיסקק!!!
רוע לב
וזה היה עוד הפעם הראשנוה שהצבעתייי
חעחעחע
יש להם פוסטר לא גדולל הכי יפהה שיש!!!!!!!!!!!
חמודים, לא ממש מת עליהם.
יש להם כמה שירים שאני אוהב .
אבל לא אלבומים שלמים או משהו דומה לזה.
QUOTE (uk2004 @ 05/05/2007) חמודים, לא ממש מת עליהם.
יש להם כמה שירים שאני אוהב .
אבל לא אלבומים שלמים או משהו דומה לזה.
😊
dc-love
אם הם יבואו לארץ את גם הולכת?
הם טובים אני שמעתי אותם מאז שהם התחילו לפני שהם התפרסמו
QUOTE (mat321 @ 14/05/2007) הם טובים אני שמעתי אותם מאז שהם התחילו לפני שהם התפרסמו
...
הבלאק פארד לא רע... אבל ככה אני לא ממש מעריצה אותם! 😕
מי אלה? 😕
אני לא מכירה. 😕