מזדהה עם כל הכותבים המדהימים מעליי...
כל תגובה פה היא גם כמו שיר... פשוט כיף...
אני מקווה שתתעודדי תצאי מהמצב הזה... שהזמן יעבור וירפא... תרגישי טוב.
בקשר לקטע==>אין מילים... יפה ביותר. אהבתי.
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי