התייעצות אני והחבר שלי יוצאים כבר שנתיים ו9 חודשים ובקרוב אני רוצה לקנות לשנינו טבעות כי זה מעיד על מחויובות ואכן אנחנו הרבה זמן ביחד וזה יסמל את זה...זה רעייון יפה?ואגב איזה טבעות יפות לבנית\ם?מישהי עשתה מתנה כזו כבר יש תמונות? ומה אפשר לחרוט?מה מחירים של טבעות ואיזה לקנות זהב כסף?
חח כמה שאלות אבל הייתי חייבת להתיעץ
תעזרו לי אני אשמח לקבל תגובות
אני אוהבת את הרעיון של טבעות
אני וחבר שלי עוד שבוע ניהיה שנתיים - לא קנינו טבעות אחד ל'שני [עדיין חחח].
לפי דעתי הכי יפה טבעת פשוטה שיהיה אותו דבר
אם יש תקציב אז ברור שעדיף מזהב לבן /זהב
כי כסף אם הזמן ניהיה לו צבע כזה לא משו חח
ומזל טוב מאמוש
מואה 3>
ממ עוד אין תקציב ובגלל שאני יודעת שזה יקר אני יחבוך מעכשיו אבל יהיה לי כמה כסף שדרוש אני רוצהטבעת איכותית ושלא תשחיר.....מה כדאי לחרוט ? וכמה פלוס מיניס זה עולה?
אני ואהובי חח לשנה שלנו קנינו אחד לשני טבעות פוקס..😊
אני קניתי לו סתם טבעת יפה ולא היה לי איפה לחרוט.. היא מכסף מזה יפה ועלה לי איזה 80 בערך..
והוא קנה לי טבעת אירוסים כזאת בלי כלום וחרט עליה את התאריך שלנו
וראשי תיבות של השמות שלנו..😊
QUOTE (Mami_4_Ever @ 11/04/2007) אני ואהובי חח לשנה שלנו קנינו אחד לשני טבעות פוקס..😊
אני קניתי לו סתם טבעת יפה ולא היה לי איפה לחרוט.. היא מכסף מזה יפה ועלה לי איזה 80 בערך..
והוא קנה לי טבעת אירוסים כזאת בלי כלום וחרט עליה את התאריך שלנו
וראשי תיבות של השמות שלנו..😊
יפה😊
תחפשי איפשהו בקניון תשאלי שם
לחרוט את יכולה את התאריך שהפכתם לחברים
או
שלך לנצח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את יכולה פשוט לקנות לו טבעות מצופות בזהב לבן, זה יותר זול.
תלכי לקניון או חנות תכשיטים שקרוב לבית שלך
ותבררי ככה תידעי בדיוק.
לדעתי הכי יפה לחרוט
את הראשי תיבות של השמות שלכם..
נגיד קוראים לכם מיכל וטל
אז M&T
ואת התאריך....
סבבה בנותץ תודה.....זהב זה יפה לבנים בכלל?לא ערסי מידי?
לדעתי יותר מתאים כסף..
זהב זה נראה כאילו סבתא שלו הביאה לו את זה בבר מצווה ביחד עם הגורמט
חחח כן בעיקר בגלל זה התלבטתי .....
אז מה את אומרת חח זהב פסלתי זהב לבן\כסף? ומה לקנות לי? כי זה אמור להיות תואם לא?