לקחתי את הרעיון מאחת כאן באתר
שהכינה לב משוקולד
אחרי שהמסתי הכנסתי את זה לתבנית חד פעמית עגולה
כי לא מצאתי לב
הכנסתי את זה למקרר לאיזה שעתיים וזה קשה מידיי עכשיו בשביל לחתוך את זה ללב
מה אני עושה? חח 😁
חחח 😁 וואלה לא יודעת מה להגיד לך כי אם זה קשה ותחכתי אז זה יהרס לך..
או שאולי תיקני כבר תבנית לב..
את לא תצליחי להכין את זה מתבנית בצורת עיגול.
תבנית בצורת לב יכולה לעלות לך גם חמישה שקלים אם היא חד פעמית,
עדיף לך טיפה להשקיע ושזה יצא יפה, מאשר שזה סתם יראה הרוס.
אם אני ישאיר את זה בחוץ שזה יפשיר קצת? זה יסתדר?
השאלה כמה זמן להשאיר?
תתני לזה להיות קצת בחוץ
שיפשיר ואח"כ יש את השלב
באמצע לא נוזל ולא קשה
כאילו שיש אפשרות לחתוך
ואז תעשי את זה
למרות שאת צריכה תבנית לב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי אני משתגעתתתת אני גם ניסיתי לעשות את זה וזה לא התקשה לייי !! זה ישב במקרר איזה יומיים ואז העליתי למקפיא לעוד כמה ימים וזה לא התקשה חחחח אני לא יודעת למה... איזה שוקולד המסת?!
^^ היית אמורה ישר לשים במקפיא מאמי...
ותמיסי איזה שוקולד שאת רוצה
זה לא משנה רגיל חלב מריר וניל
איזה שיש יוצא טוב
עשיתי מלא פעמים וישר שמתי במקפיא זה יותר מצויין
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני המסתי שוקולד אורירי..ושמתי את זה בתבנית של קרח לבבות אבל זה היה מגומי .. יש מצב שבגלל זה זה לא התקשה לי??
לא נראה לי שייצא לך יפה אם תחתכי את זה אחר כך ללב..
באמת עדיף לקנות תבנית...
בקלל שזה שוקולד עם אוויר לא יצא לך טוב מאמי
תעשי שוקולד רגיל...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בסוף עשיתי הפשרה במיקרוגל
והצלחתי יצא לי לב שיא היפה!!!
הנה העלאתי לקישור כנסו תיראו :
http://img219.imageshack.us/my.php?image=74272607od6.png
ואני המסתי שוקולד מריר
יאאאאאאא מהמםםםםםםםםם
איך חתכת מאמי?
ועשיתי לך את החתימה😊 באשכול של דיון חתימות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סימנתי עם קיסם ואז חתכתי עם סכין בזהירות =]
תודהההההה
וכן ראיתייי =]
QUOTE (ילדה_יפה16 @ 11/04/2007) סימנתי עם קיסם ואז חתכתי עם סכין בזהירות =]
תודהההההה
וכן ראיתייי =]
אז יצא טוב? 😕
אהאהאה לא ראיתי את הקשיוור..^
יפההההההההה😊