100% הלוואי .ושוב הלוואי.
QUOTE (-ליבי- @ 14/11/2008) % 100 אוהבת אותתוווווווווו
😊
100% היה לילה כ"כ מדהים.
אני אוהבת אותו 😁
20% כבר מאוכזבת.
30% מיואשת ורוצה לעבור את זה.
50% מתה מתה מתה מפחד על כל זה.
% 100 הלוואי שזה לא יהרוווווווווווווס : (
% 1000 נמאס לי מהעבודה החרא הזאת !
100% ש - ו - נ - א - ת ,
ורק שונאת ......
למרות מה שהיה, למרות מה שיהיה ..
כרגע אני ..
100% גאה בעצמי 😊
לילה מדהההההההים 3>
% 100 מצטערת .... ראבבבבבק
QUOTE (shani_bachar @ 16/11/2008) למרות מה שהיה, למרות מה שיהיה ..
כרגע אני ..
100% גאה בעצמי 😊
-- 😢