% 100 מאווווווווווושרת . . # ( ;
% 100 אני אוהבת את האקשן הזה 😁
QUOTE (LiNoRaZ @ 10/11/2008) % 100 😊
😊
100% למה הוא שקרןןןןןןןןןןןןן
QUOTE (NoFOosH @ 05/04/2007) 80% מאוכזבת
20%-רגילה לזה..
איתךך
100% חרא של הרגשה ....
בבקשה , בבקשה 😢
QUOTE (-ליאלה- @ 11/11/2008) 100% חרא של הרגשה ....
בבקשה , בבקשה 😢
😢
% 100 הרס הכככל !
מפגגר \=
אוווווווווווווווווווווכ