QUOTE (karnusha_167 @ 19/08/2008) 1000% אין לי כוח
.\=
100000% אין לי כוחות
אני עייפה
1000% מתרגגששת ...... D:
עוווד שעעתייים ,
להלהלהלהלהלהלהלה
(:
100% אני יעקוווף אווותם ..... 😛
100% היה כייפ לדבר איתו (:
1000% מאווהבת (:
ב = בווובי , לייייייז , בריי , מוורי מווור וקרנווושה !
להלהלהלהלה
😊
1000000% מאושרת בשבילה...
לינו מזל טוב קופיפה!!!
אוהבת אותך
======
100000% הייתי מתה בלעדיהם
לינו שלי אוהבת אותך גם נסיכה ,
המון מזל - טוווווווווווווווב 😊
כ"כ שמחה בשבילך .
% 100 לא מרגישה טוב 😢
% 100 בהצלחה ליייייייייי 😁
יפווווווות שלייי - תווווווווווווודדה ..#
חחח כפרה עליכככככככן (:
-----
1000% באסה שאנחנו לא ביחד עכשיו \:
אבל לא נוווווווווווווווררא ........
D: