100% זה קשה לי מדיי😢
או שאני 1000% רגישה
או שאני לא יודעת מה...
מה שבטוח אני 1000000% נגעלת😢
100000000000000000%
אווהבת אוווווווותו [ !#*!! ]
(:
10000000% אוהבת אותו .
10000% הוא החיים שלי הילד הזה [:
100000%מבולבלת מתגעגעת....חסר לי=\
QUOTE (karnusha_167 @ 28/07/2008) 100000%מבולבלת מתגעגעת....חסר לי=\
😢
מאה אחוז עייפה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
10000% בשוווק O :
איזה הגזמוווות !!!
QUOTE (-Fly- @ 28/07/2008) 100% מבולבלת
😢
😢
100 % מחכה לסיים ת'ביביסיטר ולעווף לבית .. לישווווווון
QUOTE (LiNoRaZ @ 29/07/2008) 100% כואבת לי הבטן #
😕
QUOTE (karnusha_167 @ 29/07/2008) QUOTE (LiNoRaZ @ 29/07/2008) 100% כואבת לי הבטן #
😕
חזזזזזק # 😢
100% מ א ו ש ר ת !!!!!!!!!!!!!
- 5-