100% אתה לא מתאר לך כמה שפגעת בי אתמול .
הרגשתי כאילו תקעת בי סכין . 😢
100% לא מבינה מזה הרגש הזה .
QUOTE (LiNoRaZ @ 23/05/2008) 100% לא מבינה מזה הרגש הזה .
😢
100% כ"כ רע לי בגלללללל זה .
זה הרס לי את כל היום אתמול . 😢
QUOTE (SHiRA_MoR @ 23/05/2008) 100% אבודה .
]:
100% למה שוב פעם ההרגשה הזאת !? 😢
100% אני כבר תקועה .
אני כבר התחלתי להרגיש אליו דברים 😢 😊
100% אני לא יכולה יותר אני לא מסווגלתתתתתתת
100% אני אפילו לא יודעת מה אני רוצה...
100% נמאס לי . אני לא יכולה אני לא מסוגלת
מאה אחוז ישנתי טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% נהנתי איתו אתמול , כפרה עליו .(:
קצת הצחיק אותי .
50% מאוכזבת😢
30%מתגעגעת 😢
20% מחכה לשיחה..