100% מאושרת יש לי אחיין 😉
100% מעצבן אוותי יותר ויוותר
100% הוא פשוט לא מביןןןןןןןןן ! 😊
100% רע😢
הוא העליב אותי 😊
100% לא רוצה שזה יחזור שוב \:
1000% שילכוווווו שנייהם ושהוא ירד ממני .
אני לא רוצה להיות איתו בקשר שילך אלייה גם ככה היה לו טוב איתה
100% זה מלחיץ אותי משום מה , אוף .
100% מה בכלל אכפת לי ? :[
אני מבולבלת
100% איכככזזב אוותי בעננק
70% רוצה לשכוח
30% רוצה לחזור