QUOTE (LiNoRaZ @ 14/05/2008) 100% חייבת ללמוד
😊
100% לא יכולה ללמווד יותר , לא מרוכזת בשיייט
100%איזו נוסטלגיה!!!
געגועים!
100%הוא מכאיב לי ממש אפילו בלי לשים לב..
100% לא מבינה למה תמיד אני?
אווווווף
למה שוב???
QUOTE (LiNoRaZ @ 14/05/2008) 100% לא יכולה ללמווד יותר , לא מרוכזת בשיייט
אני לא מצליחה
100% לא יכולה יותר!
אין לי ראש לכלום=\
100% לא מאמינה לכל זה .. 😨