100% לא מצליחה לשכוח . :/
100% אני כ"כ אבל כ"כ שונאת מתמטיקה !!!!!!!!
מייאש תחת
100% איזו הרגשה מפגרת \:
איכ הילדה הזאת כ"כ אומללה
100% ידעתי!!!
אוף זה מעצבן!
100% רק הוא היה מבין אותי עכשיו ]:
100% לא אהבתי את הפרק של דני הוליוווד :\
QUOTE (LiNoRaZ @ 13/05/2008) 100% לא אהבתי את הפרק של דני הוליוווד :\
גם אני ....
100% כ"כ מתגעגעת .
ומתפוצץ לי הראאאאאאש 😊