100% זה בלתי נסבל כבר .. 😊
100% שיגיד כבר משהו , למה הוא מחכה בדיוק ?
100% איך בא לי לנשק אותך .
100% הוא החיים שליייייייי
100% מבולבלת יותר מתמיד=\
אוף
100% כואב עלייהם , כואב כבר !
100% כואב עליהם ,
מה יהיה עם המצב הזה ? מהההההההה ? 😢
1000000000000000000000% שהשם ינקום דמם .
QUOTE (karnusha_167 @ 16/04/2008) 100% מבולבלת יותר מתמיד=\
אוף
😢
100%מאוכזבת
ואם זה לא מספיק
100% מתחילה לשנוא את עצמי:'(😢