[B]100% היה כ"כ כיף היום 😊B]
10% נמאס לאבד אותו ולא לעשות כלום בקשר לזה
10% נמאס לי שאני רכושנית מידי
10% נמאס לי מהאחיות שלי
10% נמאס לי לריב
10% נמאס לי שהיא גונבת לי אותו
10% נמאס לי שהיא מסתכלת עלי ואני לא יכולה להבין כלום מהמבטים האלה ... ובטח שלא ממנו
10% נמאס לי שאני צריכה לוותר
10% נמאס לי שמוותרים לה ושהיא עושה מה שבאלה
ו20% נמאס מהכל ביחד
אה ו... הכל ? ממש לא דבש 😠
100% לא רוצה את זה!
לא שוב
100% נממאס לי ממך כבר ~!
דייייייייייי תחליייט !
100% נממאס לי ממך כבר ~!
דייייייייייי תחליייט !
100% מאוווווווווווושרת 😊
100% מרווווווווווצה 😊
100% אוהבת את בובוווווווווווו 😊
ו100% אוהבת אותתתתתתתך 😊
מאה אחוז מתגעגעת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% מאוווששרת 😂
100% אווהבת
100% רווצה אוותו
100% מתגעגעת אליייייייוו בטירווופ &
100% אוהבת רק אותו , הוא החיים שלי
האור שלייייייייייי 😊 😊