100% נמאס לייייייייי 😢 😢 😢 😢
מה יהיה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% היווווווום , הולך להיות כיייף😊😊
ובמיוחד מחררררר
100% אין לי כוחות ..
התייאשתי 😢
QUOTE (לילוווווש @ 24/03/2008) 100% אין לי כוחות ..
התייאשתי 😢
ליזי אל תאבדי את התיקווה .
אוהבת3>
ברו'ש תודה יפה שלי ..
אוהבת אותך מקווה לטוב בע"ה .
100% מתה מגעגועים .. /=
מאה אחוז לא יודעת מה יהיה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% אווהבת אותך !
100% שונאת אותך !
😢
מאה אחוז אני יודעת שכואב לו😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*