100% חברות אמת לא קיימות 😢
50% נמאס לי מבית ספרררררר שייגמר כבררר :\
50% אני אוהבת אותך!!!!!!!!!11 3> 3>
מאה אחוז מקווה לעשות רושם טוב
שיהיה כיף
ושהזמן יעבור מהר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאה אחוז יום מסריח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100%מקווה שהשבת תיהיה אחרת .
מאה אחוז מרגיז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאה אחוז כל כך מתגעגעת
בוקר טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% מקווה שיהיה כיף לפחות .
50% לא יודעת מה לעשות 😯
50% אוהבת אותו ........