טוב אז ככה...
זה קצת מסובך אני צריכה את עזרתכם חח...
או.קיי
אני וחבר שלי חברים מהתאריך 19.4.06
וניפרדנו בדיוק שהיינו 9 חודשים.... ב19.1.07
וחזרנו אחרי חודש ושבועיים ונאבדתי לגמריי בתאריכים
אז זה אומר שבמקום בחודש רביעי יהיה לנו בחודש חמישי שנה לא?!
ואז ב1.6 יש לו יום הולדת 20!
לשנה אני כבר התחלתי לעשות לו עיתון עם התוכנת איחולן וכל זה.. ואני כבר עומדת לסיים אותו
הבעיה שאני רוצה להוסיף עם עיתון עוד משהו שלא יראה עלוב כזה
אבל מצד שני אני לא רוצה גם להשקיע לשנה יותר מידי
אני רוצה שיהיה יפה וצנוע
כי אני רוצה יותר להשקיע ליומולדת שלו!
ואני צריכה שתעזרו לי מה כדיי להוסיף עם העיתון שיהיה יפה וצנוע?
ומה כדיי לקנות לו ליומולדת?
בלי כל הערכות האלה אני רוצה לקנות לו משהו שימושי
הוא חייל(קרבי) וחושבתי להוסיף עם זה איזה צמיד או שרשרת או משהו אבל הוא לא ישים את זה גם ככה כי הוא כל הזמן עם השעון של הצבא והדיסקית... והוא בקושי ישים את זה...=/
אוף תעזרו לי 😯
עם העיתון את יכולה להוסיף
מחזיק מפתחות מפימו
וליומולדת אולי דיסקית עם חריטה?
או שעון יפה לצבא?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמנה שלייי 😘
תוסיפי אולי קופסא עם שוקלדים???
לעיתון את יכולה להוסיף קופסא עם שוקולדים..
או עם נשיקות גומי ולרשום ,אלף נשיקות לך אהובי"...
וליום הולדת שעון יפה אולי כמו שנאפי אמרה..
או משהו לחדר..
מזל טוב@!
חופיתוש 😊
QUOTE (hofit189 @ 19/03/2007) לעיתון את יכולה להוסיף קופסא עם שוקולדים..
או עם נשיקות גומי ולרשום ,אלף נשיקות לך אהובי"...
וליום הולדת שעון יפה אולי כמו שנאפי אמרה..
או משהו לחדר..
מזל טוב@!
חופיתוש 😊
עשיתי לו כבר מתנה כזאת עם קופסאות ולכל אחת מהקופאות רשמתי משפט ובתוך זה ממתק מתאיםם
ועשיתי עם האלף נשיקות לך אהוביי
ככה שאני לא רוצה את כל הקטע הזה עם הממתקים בקופסאות כי זה דומה למה שעשיתי
אבל תודהה מאמי בכל אופן
אם יש למישהו עוד רעיונות אני אשמח =]
ניראה לי אבל אני ילך לכיוון של הפימו
נשמע יפה..
QUOTE (ילדה_יפה16 @ 19/03/2007) QUOTE (hofit189 @ 19/03/2007) לעיתון את יכולה להוסיף קופסא עם שוקולדים..
או עם נשיקות גומי ולרשום ,אלף נשיקות לך אהובי"...
וליום הולדת שעון יפה אולי כמו שנאפי אמרה..
או משהו לחדר..
מזל טוב@!
חופיתוש 😊
עשיתי לו כבר מתנה כזאת עם קופסאות ולכל אחת מהקופאות רשמתי משפט ובתוך זה ממתק מתאיםם
ועשיתי עם האלף נשיקות לך אהוביי
ככה שאני לא רוצה את כל הקטע הזה עם הממתקים בקופסאות כי זה דומה למה שעשיתי
אבל תודהה מאמי בכל אופן
אם יש למישהו עוד רעיונות אני אשמח =]
ניראה לי אבל אני ילך לכיוון של הפימו
נשמע יפה..
הפימו יוצא מהממם תראי יש כאן דוגמאות של בנות!!
חופיתוש 😊
QUOTE (hofit189 @ 19/03/2007) QUOTE (ילדה_יפה16 @ 19/03/2007) QUOTE (hofit189 @ 19/03/2007) לעיתון את יכולה להוסיף קופסא עם שוקולדים..
או עם נשיקות גומי ולרשום ,אלף נשיקות לך אהובי"...
וליום הולדת שעון יפה אולי כמו שנאפי אמרה..
או משהו לחדר..
מזל טוב@!
חופיתוש 😊
עשיתי לו כבר מתנה כזאת עם קופסאות ולכל אחת מהקופאות רשמתי משפט ובתוך זה ממתק מתאיםם
ועשיתי עם האלף נשיקות לך אהוביי
ככה שאני לא רוצה את כל הקטע הזה עם הממתקים בקופסאות כי זה דומה למה שעשיתי
אבל תודהה מאמי בכל אופן
אם יש למישהו עוד רעיונות אני אשמח =]
ניראה לי אבל אני ילך לכיוון של הפימו
נשמע יפה..
הפימו יוצא מהממם תראי יש כאן דוגמאות של בנות!!
חופיתוש 😊
קניתי פימו =]
הלכתי היוםםם וקניתי אבל אני לא מצליחה לעשות עם זה שום דברררר
הכל יוצא לי מכועררררררר 😢