מישהי פה מכירה בושם טוב לגברים!?!?
אשמח עם תביאו שמות.. 😊
ורטיגגגגו 😊
או רושאס אבל חרווווש .
אנג'ל חמוווד :]
פאי זה של אבא שלי .
אוהבת אבל לא הייתי שמה לחבר שלי .
ממ מה עוווד .
הוגווו :]
לחבר שלי יש רושאס ופאי..
וקניתי לו לפני כמה זמן אנג'ל .. בושם סוף!!
QUOTE (דובה-של-דובי @ 18/03/2007) לחבר שלי יש רושאס ופאי..
וקניתי לו לפני כמה זמן אנג'ל .. בושם סוף!!
הכי טובים שיש זה מה שהיא כתבה לדעתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני קניתי לחבר של את האיסי מייאקי ולדעתי הוא מעולה וגם לא כזה יקר ..
הארמני מאניה גם טוב לטעמי .. אבל הוא קצת עולה יותר ..
בהצלחה 😊
פולו בצבע כחול
סווווווווף !@