תיראי אני באותו מצב כמוךך בידיוקקקקקקקקק!!
הוהרים שלי רביםם מלאא מלאא מלאא מלאאא מלאא אבל השובע הפסיקו קצת אבל אמא שלי תמיד מיתנפלת עליי וכו'..לא מעניןן..
אבל הם רבים על הכלל וכששאלתי את אמא שלי את אוהבת אותו היא לא ענת לי היא אמרה לי שהיא רגילה עליו ופשוט היא איתו רק בגלל הילדים היא אמרה לי ככה באמת!!!
ואבא שלייייייייי פשוטט מטוררררףףףףףףףףףףףףףף עלייהה..חחח.
אבל זה היסתדררר אחרי שאמא שלי הלכה לעבודהה ועוד הפעם פיטרו אותהה אבל הכלל מסתדר עם לא טוב סימן שלא סוף ועם סוף סימן שטוב..
רונוש=]
תודה על כול העצות.. באמת.. אבל מה שכתבתי לפני שנה שונה לגמרי ממה שקורה היום..
אבא שלי בוגד באימא שלי.. ופגשתי את האישה הזאת..
והיא נותנת לי ולאחותי מתנות והכול...
אתם רואים מה עושה שנה??
😢
באמת למה הם לא מתגרשים מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תשמעיי
הדבר היחיד זה לקחת את כל המשפחה ליעוץ משפחתי ..
ואם זה לא מוסכם או שאין כסף..
אין דרך.. את צריכה לדבר עם אחותך ולחשוב על המצב שאם הם יפרדו בגלל שלא טוב להם..
אני מצטערת אבל האמת אכזרית
=\
בהצלחה ענת
QUOTE (sweetly @ 13/10/2005) תודה על כול העצות.. באמת.. אבל מה שכתבתי לפני שנה שונה לגמרי ממה שקורה היום..
אבא שלי בוגד באימא שלי.. ופגשתי את האישה הזאת..
והיא נותנת לי ולאחותי מתנות והכול...
אתם רואים מה עושה שנה??
😢
😮 😮 😮 😮
מההה?
יענטווו את יודעת על Zה שהוא בוגד בהה הוא משתף אותך בזהה?!?!
תגידי בת כמה את?!
QUOTE (ktuma @ 13/10/2005) QUOTE (sweetly @ 13/10/2005) תודה על כול העצות.. באמת.. אבל מה שכתבתי לפני שנה שונה לגמרי ממה שקורה היום..
אבא שלי בוגד באימא שלי.. ופגשתי את האישה הזאת..
והיא נותנת לי ולאחותי מתנות והכול...
אתם רואים מה עושה שנה??
😢
😮 😮 😮 😮
מההה?
יענטווו את יודעת על Zה שהוא בוגד בהה הוא משתף אותך בזהה?!?!
תגידי בת כמה את?!
אולי ההורים שלה לא גרושים אבל לא חיים יחד....ואמא שלה יודעת מיזה כמעט בטוח מן הסתם...
יש מצב ..
אבל זה סתם פוגע באביטל ובאחותה ..
*+*+*+*
-------מחקתי------
*+*+*+*