ההווה נשאר, העבר חלף וכל מה שנותר זה הזכרון הנוסף.
אין עוד זמן, אין עוד מקום בו ניתן לחלום על אותו היום,
כי מהי בעצם תשוקה..?
האם היא רגש מיני שבאה מתוך לחץ או מצוקה?
לא, היא משיכה שבאה מתוך אינסטיקנט פנימי
שנמצא בתוך כל אחד מאיתנו. זה נמצא גם בתוכי.
אז תנו לעבר לחלוף, לעתיד להגיע.. אבל תזכרו שההווה הוא חי בועט ומזיע!.
אהבתי את הרעיון מאמי
יצא ממש ממש יפהה
תמשיך לכתוב תמידדדדדדדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה רעיון, אהבתי (:
חיבור יפפה, כמו כל חיבור שלך [;
3> אוהבת..
חחח שמחש אהבתן 😊
אבל האמתי שלא אני כתבתי.
חבר שלי כתב ואהבתי, אז העליתי😊
לא נוראא..
אז תגיד לו שזה יפה(:
מוכשר חבר שלך חחח 😊 אהבתי .
QUOTE (hila1990 @ 17/03/2007) מוכשר חבר שלך חחח 😊 אהבתי .
^^
מוווואה
*מאיה*
נחמד...
יש לך הרבה יותר יפים.
הייתי בטוחה שזו לא הכתיבה שלך ..
אתה אוהב להכנס לעומקם של רעיונות ..
אבל גם זה חיבור ממש ממש יפה ...
תמסור לחבר שלך, שנורא אהבתי 😊
איזה יפהההההההההההה
ממש אהבתייי
מור'צי 😊