יש לי ולחבר שלי חצי שנה עוד מעט ..
אני עושה לו תיבת אוצר
אני רוצה להוסיף עוד משו קטן ..
חשבתי אולי חצאי לב עם חריטה ..
אני לא יודעת מה לחרוט \=
ואם יש עוד רעיונות מה אפשר במקום החצאי לב אז אני אשמח (:
תחרטיי תשמות וכל אחד לוקחח תשם של השני
ואת יכולה לעשות מחזיק מפתחות עם תמונות אני עשיתי לחבר לשי יצא מדהים
ויש מלא דבריםם אולי משוו עם תמונות כיאלו מסגרת עם תמונה או שעוןן או פאזלל
או משווו אחר עם חריטה כמו טבעת צמיד וכו'..
ושיהייה המוןן מזל טוב
ובהצלחה בהמשך הדדרךך
אוהבת 😁
את יכולה לחרוט "אתה היחיד שבליבי"
"אתה הוא זה שמשלים אותי"
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא לא לא אל תעשי עם הלבבות והחצאים.. זה ילדותי!!
קחי רעיון חדש שאני עשיתי לחבר שלי..
תקני 2 מנעולים, תלכי למקום שחורטים על דברים ועל כל מנעול שם אחר
ושחבר שלך ישאל למה מנעול אז תראי לו את המנעול שרשום תשם שלו ותגידי שלו..
'כי אתה רק מצליח ויכול לפתוח ולסגור לי את הלב'..
חבר שלי לקח תשם שלי.. אני לקחתי את השם שלו..
אצלו זה בצרור של הפתחות של האוטו, העבודה, הבית..
ואצלי זה על שרשרת..
זה מנעול הכי קטן שיש, אבל כזה שאפשר לחרוט עליו.. יצא מיוחד.. ולא שיגרתי!!
אהבתי את הרעיון .. של המנעול החרוט..... 🙄
ואי תודה חמודוות .. !
אבל אני עוד לא סגוורה על מה אני יעשה ...
אז אם יש עוד רעיונות אני אשמח D:
אהבתי ת'קטע עם המנעוולים ..
מאיפה קניית ? ...
יש לך אולי תמונה ? ....
- שבת שלווום ;] -
תראי.. זה מנעול רגיל.. זה לא מצטלם טוב בגלל שהחריטה עמומה כזאת.. אבל זה יצא ממש יפה..
וסמכי עלי שזה מקורי שאני באתי לחרוט הם בכלל בהתחלה לא ידעו אם זה אפשר, אף פעם הם לא עשו כזה דבר זאת היתה הפעם הראשונה..
אז תביני כמה זה מקורי..
ובהום סנטר ובכל חנות של כלי בית יש מנעולים..בדרך כלל זה בא 2 מנעולים ביחד עולה איזה 24 שקל..
מאמי ממש אהבתי .. ;]
נראה לי שאני יאממץ !!
תוודה רבה (:
אם הלכת על מחזיק מפתחות אז יש מחזיק מפתחות בצורת לב ועליו אני חרטתי לחבר שלי "הלב שלי שייך לך"
יצא מ-ד-ה-י-ם
יש גם מחזיק מפתחות של כוכב ועליו אפשר לחרוט "אתה הכוכב שלי"
מחזיק מפתחות זה גם רעיון יפה, אבל למנעולים יש קטע הרבה יותר חזק.. מבחינת המשמעות...
בבבהצלחה..
רעיון יפה...
אבל חצי לב זה גם יפה זה ממש לא ילדותי...
הרבה עשו את זה כאן לחברים שלהם..
גם אני עשיתי לחבר שלי והוא ממש אהב אצלי השם שלו ואצלו שלי..
חחח יואו כבר התלבלבתי .. ;|
לא יודעת מה להחליט ;[
אני רק יודעת שאני רוצה משו עם חריטה ;\
ותודה רבה לאלה שעוזרות 😊😊