מישו יכול לעזור לי לכתוב סיפור/שיר על חברות אמיתית?
אני יכולה לתת פרטים פשוט אני לא כזאת כישרונית ויש בקרוב לחברה הכי טובה שלי יומולדת ואולי אני רוצה לעשות לה גם באלבום חברות ולשים שם ת'סיפור/שיר מה שתוכלו לעזור לי אני כ"כ יודה לכם !
אז ככה :
אנחנו כמעט שנתיים כבר מכירות
שתינו באותו תיכון בנות 16
שתינו אוהבות לבלות ביחד לצחוק ולדבר בטלפון כמובן
אנחנו לא יכולות כמובן בלי לדבר או לראות את אחת השנייה לדקה
תמיד אנחנו אומרות שהשיר שלנו זה עד סוף העולם
"מאז שנפגשנו היה לי ברור שזו התחלה מתוקה של סיפור ... "
אממ אם יש עוד משו שאתם צריכים לדעת תגידו לי אבל אני ממש אשמח עם תעזרו לי /=
מאז שנפגשנו היה לי ברור,
שזו התחלה מתוקה של סיפור.
סיפור על חברות אמיתית,
כזו שנראית כמעט דמיונית.
כמו סיפור אגדה, מעשייה
אני יכולה בכנות לומר לך שאת ה-יחידה.
זו שעלייה אני סומכת,
זו ששעות איתה אני מדברת.
שכול דבר עליי יודעת, וכשעצוב מחבקת.
למלאכית שלי יש היום יום הולדת,
מדהים לראות איך בעוד שנה את גודלת.
אני שמחה על כך שאת השנה הזו בחרת לבלות איתי
והלוואי ואלוהים ייתן שלנצח תהיי לצידי.
לא יודע.. נראה לי דיי מעאאפן, אבל שיהיה.
מקווה שעזרתי.
וד"א- ברוכה הבאה לאתר.
אני אושרי, בן 15 ממבשרת ציון שליד ירושלים
ואני המנהל של הפורום "סיפורים ושירי אהבה" וגם של הפורום "כתבות".
כאן לכול בעיה, טענה או מענה.
QUOTE (oshri_Ok @ 14/03/2007) מאז שנפגשנו היה לי ברור,
שזו התחלה מתוקה של סיפור.
סיפור על חברות אמיתית,
כזו שנראית כמעט דמיונית.
כמו סיפור אגדה, מעשייה
אני יכולה בכנות לומר לך שאת ה-יחידה.
זו שעלייה אני סומכת,
זו ששעות איתה אני מדברת.
שכול דבר עליי יודעת, וכשעצוב מחבקת.
למלאכית שלי יש היום יום הולדת,
מדהים לראות איך בעוד שנה את גודלת.
אני שמחה על כך שאת השנה הזו בחרת לבלות איתי
והלוואי ואלוהים ייתן שלנצח תהיי לצידי.
לא יודע.. נראה לי דיי מעאאפן, אבל שיהיה.
מקווה שעזרתי.
וד"א- ברוכה הבאה לאתר.
אני אושרי, בן 15 ממבשרת ציון שליד ירושלים
ואני המנהל של הפורום "סיפורים ושירי אהבה" וגם של הפורום "כתבות".
כאן לכול בעיה, טענה או מענה.
למזה זה דווקא נוראא חמוד חח תודה מאמיייי 😊
אם יהיו לך עוד רעיונות בהמשך תגיד לי =]
בכיף נשמה😊
שמח שעזרתי...
אם ייעלה לי עוד משהו אני אכתוב, בכיף..😊
מאז שנפגשנו היה לי ברור
שזו התחלה מתוקה של סיפור
סיפור ארוך, סיפור מיוחד
סיפור שכמותו יש רק אחד..
דפי הסיפור מלאים וצפופים
מזכירים לי כל פעם ימים מושלמים
ימים של לצחוק עד שהאוויר נגמר
ימים של לדבר כאילו אין מחר
אין יום שבו את חסרה
אין פסקה שאותך לא מזכירה
שתינו ביחד זה כמו גוף אחד
בלעדייך כל דקה נמשכת לעד
את בשבילי כמו כל העולם
את החשובה לי מכולם
נמצאת תמיד, כשרע ושטוב
ואותך לעולם אני לא אעזוב
ועכשיו, כשהגיע יום הולדתך
מאלחת לך כל מה שירצה ליבך
אושר, שמחה, הגשמת משאלות
בריאות, הצלחה והרבה נשיקות
ואף פעם שלא יברח מליבך
שאני נמצאת כאן תמיד בשבילך
הסיפור שלנו לא יגמר לעולם
אוהבת אותך, הכי מכולם !
ממ..סתם כתבתי מה שיצא..לא משו..
אם יבוא לי משהו יותר טוב אני אכתוב לך..
בהצלחה !
ליאני (:
QUOTE (ליאןןן16 @ 15/03/2007) מאז שנפגשנו היה לי ברור
שזו התחלה מתוקה של סיפור
סיפור ארוך, סיפור מיוחד
סיפור שכמותו יש רק אחד..
דפי הסיפור מלאים וצפופים
מזכירים לי כל פעם ימים מושלמים
ימים של לצחוק עד שהאוויר נגמר
ימים של לדבר כאילו אין מחר
אין יום שבו את חסרה
אין פסקה שאותך לא מזכירה
שתינו ביחד זה כמו גוף אחד
בלעדייך כל דקה נמשכת לעד
את בשבילי כמו כל העולם
את החשובה לי מכולם
נמצאת תמיד, כשרע ושטוב
ואותך לעולם אני לא אעזוב
ועכשיו, כשהגיע יום הולדתך
מאלחת לך כל מה שירצה ליבך
אושר, שמחה, הגשמת משאלות
בריאות, הצלחה והרבה נשיקות
ואף פעם שלא יברח מליבך
שאני נמצאת כאן תמיד בשבילך
הסיפור שלנו לא יגמר לעולם
אוהבת אותך, הכי מכולם !
ממ..סתם כתבתי מה שיצא..לא משו..
אם יבוא לי משהו יותר טוב אני אכתוב לך..
בהצלחה !
ליאני (:
מאמי אהבתייייייי =]
תודה רבה (: