וכמובן כמו כל הקטעים שלך
מדהיםםם!!!!
הכתיבה שלך הכי יפה בעולללללם
ואני כל כך מזדהה עם מה שאת רושמת...
ועם זה בכלל =/
וואו.
כ"כ ריגשת אותי..
זה כל כך נכון, ואני מזדהה עם זה כל כך, כמה שזה כואב.
לא מאחלת לאף אחד את זה, זה כ"כ כואב.
כל הציפיות האלה, והפנטזיות שמנפצות לך בפנים- זה הכי קשה.
אני מרגישה כאילו זה נכתב עליי.
אהבתי, ממש :]
תמשיכי לכתוב..
מדהים!