=דובי=
חיבקתי אליי את דובוני חזק
לילה בחוץ ואני כאן לבד
מחבקת אותו מרגישה מוגנה
משהו קטן נשאר לי ממךה
הדמעות באות בלילה במיטה
כי אני בחוץ צריכה להיראות חזקה
אתה כבר לא איתי- נשארתי לבד
מחבקת את הדובי ובוכה מהצד.
דובי שלי אומר אל תבכי
אל תבכי כי אליו את תתבגרי
דובי שלי אומר אל תבכי
אל תבכי כי אליו את תתבגרי.
זהו זה נגמר
רק עכשיו קולטת -נשברת קמה וממשיכה ללכת
זהו מעכשיו זה נגמר לתמיד
ולחשוב שחשבתי שאיתי תשאר תמיד
עכשיו יש רק את דובי איתי בלב תמיד
כי הוא היחיד שלא מצבים לי תנאים
אוהב אותי כמו שאני ונשאר איתי לנצ נצחים.
דובי שלי אומר אל תבכי
אל תבכי כי אליו את תתבגרי
זה אולי עדיין טרי
אבל אותו את תשכחי
דובי שלי אומר אל תבכי
אל תבכי כי אליו את תתבגרי
זה אולי עדיין טרי
אבל אותו את תשכחי
מאמי זה מדהים אל תיהי עצובה הוא לא שווה את זה .
לפי מה שהבנתי מסיפור שלך נפרדת מחבר שלך אבל מאמי אל תדאגי יש עוד מלאא בניםםםם
הוא לא שוווה שאת תיהי בדיכאון תני חיוך 😁
את רוצה אני תמידדד באיייסי אני ישמח לעודד אותך 274697254
הקטע שקשה לי ואני יודעת שהוא אוהב אותי
ואני אותו..אבל לא הלך לנו
וקשה פשוט לקחת ולזרוק 8 חודש מהחיים..
תודה
מאמי מצטערת שאת וחבר שלך נפרדתם ://
אני יודעת שקלישאות עכשיו לא יעזרו לך, אבל תאמיני שיהיה טוב וכך יהיה 😊
אם את צריכה משהו, אני תמיד פה (:
QUOTE (2Pac_GirL @ 13/03/2007) הקטע שקשה לי ואני יודעת שהוא אוהב אותי
ואני אותו..אבל לא הלך לנו
וקשה פשוט לקחת ולזרוק 8 חודש מהחיים..
תודה
אבל מאמי אין מה לעשות אני בטוחה שאת תמצאי מישהו אחר
ואם זה לא מסתדר אז בטוח זה סימן שמחכה לך מישהו אחר.
כנסיי אליי לאייסי
אל תדאגי מאמי באמת שיהיה טוב!!!
אם לא עכשיו אז עוד מעט...
אולי זה היה צריך לקרות, ואת תמצאי את זה שמתאים לך!!
יכול להיות שאתם אוהבים אחד את השני וזה לא מתאים...
יש כאלה מקרים...
אז תעזרי כוחות ותחייכי, כי משהו יכול להתאהב בחיוך שלך!!!
אוהבת ופה בשבילך תממייידד 😊
באמת באמת העלתן לי חיוך 😁
אוהבת
מאמי אל תיהי עצובה , זה יעבור ...
אם את רוצה לדבר > 333477476
אוהבתת ...
מאמי זה כ"כ עצוב,
כ"כ מרגש, כ"כ מציאותי
כ"כ מזדהה..
אבל אל תדאגי תחשבי חיובי - יהיה חיובי
כמו שהשיר המדהים שלך אומר הוא עוד יחזור
"כי רק אהבה תנצח את כל הדמעות"
ותמיד פה בשבילך
*מאיה*
QUOTE אל תדאגי מאמי באמת שיהיה טוב!!!
אם לא עכשיו אז עוד מעט...
אולי זה היה צריך לקרות, ואת תמצאי את זה שמתאים לך!!
יכול להיות שאתם אוהבים אחד את השני וזה לא מתאים...
יש כאלה מקרים...
אז תעזרי כוחות ותחייכי, כי משהו יכול להתאהב בחיוך שלך!!!
אוהבת ופה בשבילך תממייידד
מסכימה איתההה
יהיה בסדר מאמי תתני חיוך תחשבי חיובי החיים
קצרים אל תתני להם לעבור ככה בעצב
אוהבתךך
וכאן בשבילך..
דבריתי
מור'צי 😊