נשברת,יותר לא מסוגלת
מרימה ידיים נשברת לשניים
לא מצליחה להמשיך קדימה
רע לי בלב ,שורף לי כואב
לא רוצה יותר לשמוע,
לא רוצה יותר לראות,
לא רוצה לדעת ,
לא רוצה לבכות,
אך הדמעות לא מקשיבות
זולגות להן כמו מים
זולגות להן לאט על הלחיים
ואף אחד לא רואה,
אף אחד לא מביט,
אף אחד לא יודע ,
אף אחד לא מרגיש,
ואצליי,אצלי הכל כואב
רע לי,רע לי בתוך הלב
ואני זועקת ואף אחד לא מקשיב
לאף אחד לא אכפת
אף אחד לא מרגיש
הנשמה צועקת ואפחד לא שומע
הנשמה בוכה הלב נקרע!
סתם פריקההה 😢
מה קרה מאמי?
זה קל להישבר אבל את צריכה להתמודד
תרימי את הראש ותגידי אני לא מוותרת
התקופה הזאת תעבור
אבל אם תמשיכי ולא תאמיני זה לא יעבור...
תהיי חזקה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 13/03/2007) מה קרה מאמי?
זה קל להישבר אבל את צריכה להתמודד
תרימי את הראש ותגידי אני לא מוותרת
התקופה הזאת תעבור
אבל אם תמשיכי ולא תאמיני זה לא יעבור...
תהיי חזקה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כנראהה באמת תקופה חראאא..
כי כזאתי לא הייתה לי בחיים😢
QUOTE (koka15 @ 13/03/2007) QUOTE (נאפי @ 13/03/2007) מה קרה מאמי?
זה קל להישבר אבל את צריכה להתמודד
תרימי את הראש ותגידי אני לא מוותרת
התקופה הזאת תעבור
אבל אם תמשיכי ולא תאמיני זה לא יעבור...
תהיי חזקה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כנראהה באמת תקופה חראאא..
כי כזאתי לא הייתה לי בחיים😢
היא תעבור!
ואפ'עם אל תשברריי ..
יהיה טוב 😉 מילללה .
אני עם מורני .
והתקופה הזאת תעבור, אולי ייקח זמן .. אולי לא .. אבל היא תעבור. אם תגידי שהיא לא תעבור, היא באמת לא תעבור .
תסתכלי על הדברים הטובים שיש לך,
ויש !
יהיה בסדר מתוקה .
QUOTE (hila1990 @ 13/03/2007) אני עם מורני .
והתקופה הזאת תעבור, אולי ייקח זמן .. אולי לא .. אבל היא תעבור. אם תגידי שהיא לא תעבור, היא באמת לא תעבור .
תסתכלי על הדברים הטובים שיש לך,
ויש !
יהיה בסדר מתוקה .
תודההה
מאמי אני עם הילה ומורני
תאכזבי בדברים הטובים וזה ייתן לך את הכוח להמשיךך
מוואה
*מאיה*
מסכימה עם מורני וחן...
זאת רק תקופה ברי תיהיה חזקה שום דבר לא ישבור אותך
אלתישברי ואל תרימי ידייםםם
היא תעבור מבטיחה לך רק תשמרי על החיוך
ותעודדי את עצמך בחיוך מאוזן לאוזן
לפ יוווו ופה בשבילךךך
מור'צי 😊