אני זוכרת,
זוכרת איך אהבתי אותך,ואיך אתה החזרת לי אהבה.
אני זוכרת איך אמרת לי שאתה אוהב אותי ..
ואני ? אמרתי שאני אוהבת אותך.
אני זוכרת איך היה לנו טוב ביחד,
אני זוכרת איך אהבתי אותך יותר מעצמי,
איך גרמת ללב שלי להתרגש כל פעם מחדש ,
ליקפוץ ולרקוד.
איך שנישקת אותי ,הייתי רועדת .
הייתי אומרת תודה לאלוהים כל לילה מחדש,
שנתן לי לאהוב אותך,לאוהב מלאך.
אני מודה על כל התקופות והרגעים היפים,
שעברנו ביחד.
אני מדלגת על הריבים והוויכוחים,כי בעייני הם לא כ"כ שווים .
אני לא רוצה ליזכור,
את הפרידה הכואבת והקשה,
את הימים שבכיתי,הלילות שלא ישנתי,
התקופה שהאמנתי שאין לי חיים בלעדיך,
שאין לי בוקר מחייך בלי אהבתך,
שאין לי לילה שקט,בלי נשיקה ממך.
אני לא רוצה לזכור איך ,
חלומות שרקמנו,
מתנפצים כמו הגלים.
סתם פריקהה 😢
אוהבתת מלאא
בריי כהן
עצוב אבל מקסים
רואים שכואב לך מאמי
תהיי חזקה הכל יסתדר
אל תתייאשי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/03/2007) עצוב אבל מקסים
רואים שכואב לך מאמי
תהיי חזקה הכל יסתדר
אל תתייאשי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודדה מאמיי
איזה שייר בכותרת 😢 . .
וממש יפה מה שכתבת, ועצוב רצח 😢
זה אמיתי?. .
מאמי שלי, בחיים צריכים לחוות כול מיני מצבים
כדי לדעת להעריך דברים שנראים לנו כמובן מאליו.
תחייכי, תשמחי ותנצרי את כול הרגעים היפים האלו בזיכרון.
תשמחי שחווית אותם. הרבה אחרים לא חוו אותם.
ונכון, זה קשה, וזה מאוד כואב להיפרד, אבל החיים ממשיכים האלה..
מעבר לפינה מחכה לך אביר על סוס לבן...
תחייכי פשוט, והוא יגיע הרבה הרבה יותר מהר..
תני בחיוך מותק😊
QUOTE (oshri_Ok @ 11/03/2007) מאמי שלי, בחיים צריכים לחוות כול מיני מצבים
כדי לדעת להעריך דברים שנראים לנו כמובן מאליו.
תחייכי, תשמחי ותנצרי את כול הרגעים היפים האלו בזיכרון.
תשמחי שחווית אותם. הרבה אחרים לא חוו אותם.
ונכון, זה קשה, וזה מאוד כואב להיפרד, אבל החיים ממשיכים האלה..
מעבר לפינה מחכה לך אביר על סוס לבן...
תחייכי פשוט, והוא יגיע הרבה הרבה יותר מהר..
תני בחיוך מותק😊
תודהה מאמייי(:
QUOTE (שלומיתי144 @ 11/03/2007) איזה שייר בכותרת 😢 . .
וממש יפה מה שכתבת, ועצוב רצח 😢
זה אמיתי?. .
כה מאמי זה אמיתי אבל תתיחסי לזה כסתם עוד פריקה:\
ותודה מאמיי
קטלני אהבתי יש לך הרבה רגש בשירים שלך שיר מעולה!!!