דמעות של מלאך יורדות על פניה
ובך? זה בכלל לא נוגע
דמעות של מלאך זולגות על לחייה
ולך? זה לא אכפת,
אתה מביט בה, שולח את אותו מבט
אתה מסתכל עליה,
מחייך כאילו כלום לא קורה
אתה מביט בה, חצי מבט..
והיא? מביטה בך.. חזרה
המבטים נפגשים, מצטלבים
ואילו אתם? כלל לא מבינים
אתה? זה שמשחק, שלא ממש יודע
היא? זו שמנסה להבין, לדעת, לגעת, לשמוע
ושוב הדמעות שלה פורצות,
דמעות של מלאך,
דמעות של ילדה תמימה שפשוט אותך לא מבינה
דמעות כמו של ילד קטן שרק מבקש להיות טיפה שמח..
דמעות של ילדה.. דמעות של אכזבה, שמהולה יחד עם תקווה
דמעות שלה..
דמעות של אי הבנה
דמעות של כאב,
דמעות מעומק הלב..
דמעות אמיתיות,
תיגע, ואולי תבין את משמעות הדבר..
שלהגיד שהכל נגמר?
זה קל..
וכל כך חבל
שליישם את כל זה זו משימה כל כך קשה..
קשה להשאיר את כל מה שקרה בעבר..
קשה לומר הכל בינינו נגמר
כל כך קל לומר את אותם מילים
וכל כך קשה לבצע את מה שמחליטים..
והנה אתם מדברים, מחליטים
ואחרי שנייה? את הכל מאבדים,
את המילים, המעשים, ההחלטות, נסחפים לתוך אותו רגע, ופשוט זורמים..
ואז.. כשמגיע הזמן, שבעצם מהכל מתעוררים..
והכל פתאום כל כך לא מובן, ופשוט לא הגיוני..
ואז אני מבינה.. שזה או אתה או אני..
ואז זה שוב קורה..
הכאב שמציף את הלב
האכזבה שממלאת את המקום של התקווה
הדמעות שמציפות את כל האהבה..
דמעות של מלאך יורדות על פניה
ובך? זה בכלל לא נוגע..
רותם,יפה שלי, אני מרגישה כאילו זה נכתב עליי ..
וכל כך כואב לי לדעת שיש עוד מישהי שחשה את אותו הכאב ..
גם אני עברתי את כל רגעי הבלבול האלה, כל הספקות שבאים בעקבותיהם
ואחר כך הבלגתי, זרמנו, נהנינו ואז אכלתי את הכפה שוב פעם
והבנתי שזה לא יוביל לשום מקום, שבסופו של דבר גם אם בהווה טוב לי,
במבט קטן על העתיד בוודאות שאפגע וישבר לי הלב .
ובסוף,חתכתי את זה..אפילו שהיה מאוחר מידי, בסוף חתכתי..
תזכרי שהכי חשוב שיהיה לך טוב מאמי, ושאף אחד באמת לא שווה את הכאב הזה..
ועוד משהו שאני הבנתי מהקשר האחרון שלי .. 'לפעמים אהבה לא מספיקה'..
אוהבת אותך, תדברי איתי באיסי..
וואו. פשוט מדהים, ומרגש. . . 😢
מתחברת ] :
מקווה שיהיה בסדר 3> ,
תמיד פה ! 😘
QUOTE (pucha @ 10/03/2007)רותם,יפה שלי, אני מרגישה כאילו זה נכתב עליי ..
וכל כך כואב לי לדעת שיש עוד מישהי שחשה את אותו הכאב ..
גם אני עברתי את כל רגעי הבלבול האלה, כל הספקות שבאים בעקבותיהם
ואחר כך הבלגתי, זרמנו, נהנינו ואז אכלתי את הכפה שוב פעם
והבנתי שזה לא יוביל לשום מקום, שבסופו של דבר גם אם בהווה טוב לי,
במבט קטן על העתיד בוודאות שאפגע וישבר לי הלב .
ובסוף,חתכתי את זה..אפילו שהיה מאוחר מידי, בסוף חתכתי..
תזכרי שהכי חשוב שיהיה לך טוב מאמי, ושאף אחד באמת לא שווה את הכאב הזה..
ועוד משהו שאני הבנתי מהקשר האחרון שלי .. 'לפעמים אהבה לא מספיקה'..
אוהבת אותך, תדברי איתי באיסי..
^^ עם לירני, מילה במילה..
כנראה שהמצב הזה לא כזה נדיר :/
את כותבת מדהים..מרגש ונוגע..
אוהבת אותתך
ליאני
את כותבת מהמם מלא
רגשות ואהבה מאמי יהיה טוב
תהיי חזקהה הכל יסתדר
יש תקופות כאלה אבל עוברים הכל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואייייי אני כלכך מתחברת לזהה..
זהה כלכךך כואבב .. 😢
את כותבת מדהיםם!
אוהבת אותך מלאא
בריי