לא רוצה לעזוב. אבל אני חייבת.
לא רוצה לסיים את האהבה בנינו. אבל אני חייבת.
לא רוצה לשכוח- לא את הכאב, לא את הקושי ולא את הבכי. אבל אני חייבת.
לא רוצה לשכוח- לא את השמחה, לא את האומץ ולא את הצחוק. אבל אני חייבת.
חייבת לשכוח אותך- אבל מה לעשות שאני מאוהבת?
האליי
חיבור של מילים יפות אהבתי 😊
כותבת יפה...
אוהבתת מלאא
בריי כהן😊
חחחחחח אהבתי
תמשיכי לכתוב
מווואה
*מאיה*
מדהים מאמו'ש
זה מדהים כמה שזה יפה!!
אוהבת המון
**שרון **
מדהים האליי !
ממש אהבתתי [:
ובאמת, בשבילך, קחי את זה בתור חופש מהכל..
תראי שעם הזמן את תשכחי אותו וזה רק יעשה לך טוב..
תכירי אנשים חדשים, תהני.. ופשוט תיהי מי שבא לך לתקופה הזאת..
בהתחלה יהיה קשה, ברור..אבל אחרי שיעבור קצת זמן תביני שזה דווקא בדיוק מה שהיית צריכה.!
אוהבבת אותך הממון !
ותמיד תממיד פה בשביללך !
ליאני (: