כבר חלפו שבועיים
ועוד לא יצרת איתי קשר
כנראה שויתרת ..
אבל כל כך בקלות ?
לא נתת לנו בכלל הזדמנות ..
כואב לי בפנים
הרגשות עוד רגע מתפוצצים
מוזר לי לנתק איתך את הקשר
ולהמשיך, כאילו כלום לא קרה, את החיים ..
הזכרונות לא מרפים ממני
הגעגועים לרגע לא חולפים
מנסה להמשיך הלאה
בלי עוד לבבות שבורים ..
קשה לי בלעדיך
התרגלתי לשנינו יחד
לנשיקות, לחיבוקים לחיוך הכובש
לאותו הבחור, שפעם הראה לי שאותי אוהב
עכשיו הכל רחוק ממני
אין זכר לקיומך
מחקת אותי מחייך
כאילו הייתי עוד סתם אחת שכבר אינה ..
הלב שבור לרסיסים
מתקשה להדביקו בחזרה
הדמעות לא מפסיקות לרדת
והכל .. ? רק בגללך ..
יאו, אני לא מאמינה שזה מה שקרה 😢 ..
איזה זבל, איך הוא וויתר עלייך בכלל ?!
אם זה מה שהוא עשה,
את צריכה לשכוח ממנו. . ומהר !
הוא לא שווה שתאהבי אותו בכלל !
אני מקווה שתישכחי מהר. . ואני יודעת שזה קשה ,
אבל הכל עוברים ! 3>
אוהבת אותך !
וחיבור יפה ומרגש רצח 😢 ..
😢 עזבי מאמי כולי חיה בסרט , עוד לא מעכלת ..
עצוב שככה הוא וויתר
עם כמה שכואב כנראה הוא
לא שווה ולא ראוי לאהבה שלך
את צריכה להרים את הראש
ולהגיד שאת ממשיכה
הלך נסיך יבוא מלך
הלך מלך יבוא עולם😊
תהיי שמחה תרימי את הראש
ותהני ממה שיש לך
משפחה, חברות, אותנו ועוד מלא דברים!
אוהבת אותך ואם את צריכה משהו אני פה
את כותבת פשוט מושלם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/03/2007) עצוב שככה הוא וויתר
עם כמה שכואב כנראה הוא
לא שווה ולא ראוי לאהבה שלך
את צריכה להרים את הראש
ולהגיד שאת ממשיכה
הלך נסיך יבוא מלך
הלך מלך יבוא עולם😊
תהיי שמחה תרימי את הראש
ותהני ממה שיש לך
משפחה, חברות, אותנו ועוד מלא דברים!
אוהבת אותך ואם את צריכה משהו אני פה
את כותבת פשוט מושלם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפיי..
יהיה טוב מאמי
אוהבתת אותך מלאא
בריי כהן😊
QUOTE (נאפי @ 08/03/2007) עצוב שככה הוא וויתר
עם כמה שכואב כנראה הוא
לא שווה ולא ראוי לאהבה שלך
את צריכה להרים את הראש
ולהגיד שאת ממשיכה
הלך נסיך יבוא מלך
הלך מלך יבוא עולם😊
תהיי שמחה תרימי את הראש
ותהני ממה שיש לך
משפחה, חברות, אותנו ועוד מלא דברים!
אוהבת אותך ואם את צריכה משהו אני פה
את כותבת פשוט מושלם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אני עם מורנייי
היא צודקת!
הוא לא שווה שתהיה שנייה אחת עצובה בגללו!
"ככל שתתרחק אני רק א ת ח ז ק"!
--- וככה זה צריך להיות!!!
מוווואה
*מאיה*
לירני זה כל כך יפה ועצוב..
כמה אני מזדהה איתך :/
אני באמת מרגישה בדיוק כמוךך..
אני יודעת שזה קשה, אבל את חייבת להבין שזה כנראה היה צריך להיגמר ושהוא באמת לא האחד בשבילך..וכמובן, שהוא בכלל לא שווה אותך !
הוא לא שווה טיפה אחת מהדמעות שלך..הוא לא מבין בכלל על מה הוא ויתר..
אז תנגבי ת'דמעות, תחייכי חיוך ענק, ותגידי לעצמך שהוא סתם אחד, ושאת את הנסיך שלך עוד תמצאי. את האחד שבאמת נועד בשבילך, יעשה אותך רק מאושרת ולעולם לא יגרום לך לבכות..
אוהבת אותך מללא !
ליאני [:
ב"ה יהיה טוב , חייב להיות .
תודה כולן .. אוהבת ..
😢 איזה שיר עצוב..
שיר עצוב אבל מדהים!!! 😊
את כותבת כל כך יפה שזה לא יתואר..
😁
ומי שויתר עלייך ככה בקלות?! לא שווה את זה! לא שווה אפילו דמעה אחת שלך..
הוא יצטער על זה ואת?! את צריכה להמשיך אני בטוחה שאת תמצאי את האחד בשבילך..
האחד שימות לפני שיגרום לך לבכות..
מקווה שהכל יהיה בסדר, ואל תבכי אליו הוא סתם זבבבל!!
אוהבת רחלוש =]]
את כזאת מקסימה , המון תוודה ..
מקווה לטוב ..
,אוהבת ..
מאמיי,
בסוף את תראי שיהיה טובב..
אני מכירה את הסיפור , כי אני קוראת את הסיפור שלך .
תראי.. אני במקומך הייתי מתקשרת אליו , מבררת אם הכל בסדר
בסה"כ ידידים אתם כן יכולים להיות . אבל אני לא את
ואני יודעת שאם הייתי מתקשרת מייד אחריי הייתי מתחרטת , אני תמיד ככה .
אם הוא וויתר עלייך הוא רק הפסיד .
ככלל פעםם שאני קוראת מו שאת כותבת אני נדהמת מחדש!!
פשוט מדהים!!
מאמי אני יודעת שכל העולם אומר לך את זה.
אבל אולי הגיע סוףסוף הזמן הקשיב,תתרחקי ממנו
הוא לא שווה אותך..וכנראה אם הוא וויתר(בלי לפגוע)
הוא לא אהב אותך באותה מידה.ואומנם זה כואב אבל עם הזמן באה הקבלה!!
תוותרי מאמי תרפי,אני יודעת שזה כוחו של הרגל..אבל אין ברירה אח"כ
את סובלת..הרבה יותר!!
אווווווהבבתת
-רעות-
רעות וגל אני אוהבת אתכן , תודה על הכלל ..
וגלוש , אני יודעת שאם אעשה את השיחה הזאת אעשה מעצמי יותר צחוק ממה שעשיתי כבר,
השפלתי את עצמי יותר מידי בשבילו ..
וכנראה כולכן צודקות , הוא לא שווה אותי .. אחרי הכל :/
כמה שזה כואב ..