[COLOR=blue]מביטה בך מרחוק
אתה לא יודע כמה קשה לי
אני נשברת בכול יום בכל דקה
בלעדייך אני לא יכולה
יודעת שאתה לא שלי
מביטה לכאב בעיניים
פעם היינו שניים ...
עשיתי טעות גדולה
משלמת בכול יום ובכול דקה
כואב לי
אני לא מחזיקה
רוצה אותך
אבל אן לי ברירה
פספסת , בגדתי
לא לא מגיע לך
אני יודעת שטעיתי
אני מצטערת
מספיק קשה לי
גם בלי המבט הקשה בעינייך
אדע עכשיו לעולמים
לא משחקים בלב של אחרים
לא נותנים לאחרים להתערב
זה עולה אחר כך בכאב
והלב הלב שלא מרפה
אוהבת אהבתי אוהב
לא מצפה שתבין
לא מצפה שתשכח
רק מצפה שאולי אי פעם
תסלח ...
עצובה מבואסת מדוכאת ...
אוף אוף אוף ...
**שרון**[/COLOR]
תסלח לה כבר אלוהים ישמור
שיר מדהים שרונו'ש
אמרתי לך כבר הרבה פעמים שאני מתה על הכתיבה שלך
אני בטוחה שהכל יהיה בסדר
ואני תמיד איתך אם תצתרכיייי בכל מצב
*-*אוהבת*-*
......מירב......
את כותבת כל כך מדהים!!! 😁
איזה שיר עצוב.. 😢
מה קרה?!, טוב מי שזה לא יהיה אני מסכימה עם מירבושלי..
ת-ס-ל-ח !
איך אפשר שלא לסלוח לילדה כמוך מאמי..מקווה שהכול יסתדר, בעזרת ה'..
השיר שלך מהמם!!, עצוב אבל מהמם!!!
מקווה שהכול יסתדר בקרוב,ומי שזה לא יהיה יסלח לך..
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE את כותבת כל כך מדהים!!!
איזה שיר עצוב..
מה קרה?!, טוב מי שזה לא יהיה אני מסכימה עם מירבושלי..
ת-ס-ל-ח !
איך אפשר שלא לסלוח לילדה כמוך מאמי..מקווה שהכול יסתדר, בעזרת ה'..
השיר שלך מהמם!!, עצוב אבל מהמם!!!
מקווה שהכול יסתדר בקרוב,ומי שזה לא יהיה יסלח לך..
מסכימה:]]
פה בשבילךךך
מור'צי 😊
גאאאאאאאד איזה כישרון!!!!!
QUOTE (פיקולו @ 07/03/2007) QUOTE את כותבת כל כך מדהים!!!
איזה שיר עצוב..
מה קרה?!, טוב מי שזה לא יהיה אני מסכימה עם מירבושלי..
ת-ס-ל-ח !
איך אפשר שלא לסלוח לילדה כמוך מאמי..מקווה שהכול יסתדר, בעזרת ה'..
השיר שלך מהמם!!, עצוב אבל מהמם!!!
מקווה שהכול יסתדר בקרוב,ומי שזה לא יהיה יסלח לך..
מסכימה:]]
פה בשבילךךך
מור'צי 😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את כותבת פשוט מדהים!
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
תודה בנות
שמחה שאהבתן אן לי מושג מה עובר עליי
אוהבת
**שרון**
שרוניייי
את כותבת מהמםםם בובי שלי
וקחי אותו ודברי איתו
ותגידי שאת בסכ"ה בנאדם
ועשית טעות ואת משלמת עליה יותר מדי
אבל שאם הוא באמת אוהב אותך
אז שילמד לסלוח..
מוווווואה אוהבת
ופה בשבילך יפיופה
*מאיה*
מדהים
באמת שאין לי מה להוסיף.
זה פשוט היה מדהים
האליי