איך החיים לוקחים אותי עם הזרם ואני הולכת כמו עיוורת אחרי האהבה
שממלא אי אפשר לממש אותה , ה' לא !
אני לא יזכה לראות אותו בחיים , אהבה כזאת יש רק פעם אחת
ממבט אחד שלו התאהבתי , מחיבוק קטן נכנסת לי ללב
ואתה לא תצא משם לעולם , אני נשבעת @ ...
בטח אתה לא זוכר מי אני בכלל , אבל אני לא שכחתי את אותו לילה
היית מהמם , כישפת אותי ואת הלב שלי ואתה לא יוצא מהראש
יש לי אהבה חדשה , אני כבר לא צריכה אותך
אני רק רוצה דבר אחד , אותו את זה שהתאהבתי בו בצורה כזאת
אהבתי והלב יעיד זו אהבה ללא עתיד
זה סתם לאהוב , ואם אני ישמע שתהיה לך חברה הלב שלי יישבר לרסיסים קטנים
אני כ"כ אוהבת אותך !
אני יחכה לך כל החיים אם צריך 😢
אני א ו ה ב ת כמו שאף-אחת לא אוהבת אף-אחד
רמות כ"כ גדולות של אהבה 3/>
הלב שלי נשבר , הכל הייתי עושה בשביל להסתכל עלייך שוב
ולהגיד לך שאותם הרגשות מאותו יום , שהיית סתם מישהו
אתה כבר לא סתם , אתה הבן-אדם הכי חשוב לי בעולם
מקווה לראות אותך לספר על כל האהבה והכאב שלי
אם אני יזכה לראות אותך שוב אפילו אם זה רק לשנייה,
אני ישמח , אני יבכה דמעות של אושר
3.4 = אהבתי , אוהבת ויאהב כנראה לתמיד :[





