מביטה בך.. בטוחה שאתה שלי מתי שאני רק ירצה.
פתאום כל-כך רוצה אותך, לעומת אז שזילזלתי בך.
כל-כך מתגעגעת אלייך, לעומת אז שרק לפעמים חשבתי עלייך.
רציתי והשגתי.. ואז זילזלתי.
טעיתי.. כי ברחתי.. היה מש'ו יפה.. ועזבתי..
לא נתתי לזה להיתממש, עשיתי טעות..
ועכשיו אתה שלה.. בזרועותיה.. אוהב, מאוהב בה.
שכחת מה שאמרת.. שכחת מה שהרגשת. .
שכחת את החיוכים, שכחת את הצחוקים, שכחת את הכל כי היא עכשיו שלך.
ואני.. אני זאת שננתי לך את הכוח לגשת אלייה, לשים את הבושה בצד ,
לאסוף את הרגשות ולנצח איתם.
ואני.. אני זאת שדיברתי יותר מידיייי.. והיא.. היא זאת שהבינה פתאום מי חושב עלייה,
מי מביט בה וכל-כך נואש אליה.
שנתיים, שנתיים שלמות אהבת אותה.. ואתה עדיין אוהב..
ובלעדיי?! דבר מכל זה לא היה מתממש.
עכשיו כשעשיתי לשניכם טוב, פתאום לי רע..
פתאום לי כואב.
פתאום אני יושבת מול התמונה שלך ומזילה דימעה..
אני זאת שניזכרת בהכל, שמביטה לך בעיניים ומשפילה מבט.
כי כל כך קשה לי... כל כך כואב לייי שהכל פתאום אבודד לייייייייייי...
שאין לי הזדמנות להשיב אותך אלייייייי...
שאין דרך בעולם שתשוב להסתכל עליי כאל אחת שהרגשת אלייה מש'ו.. שהיית איתה.
רק עכשיו הבנתי כמה אני באמת אוהבת אותך, כמה שאתה באמת יקר לי..
כמה אני יכולה לתת בשביל להחזיר חודשיים אחורה.
אבל עכשיו, הכל אבוד..
עכשיו אני כאן לבד, ואתה שם- איתה.
אנחנו רחוקים..
הכל ניגמר.. ולי קשה להקל..
כי הכל היה טעות של רגעעעעעעע... בלי מחשבה.
אז אנשים . . אל תזלזלו באנשיםםםםם. . .
אל תזלזלו ברגשות שלכםםם. . .
אל תזניחו..
כי אחר-כך אתם כ"כ תשלמו. .
וביוקר..
בלדעת שאין מה לעשות עכשיו והכל אבוד.. שצריך להיתמודד..
שאי אפשר לקחת את האושר מאנשים שאוהבים אחד את השני. .
תשמרו על האנשים שאתם אוהבים באמת!
ואני?!
אני עשיתי טעותתתתת ועכשיו אני משלמת !!
😢 😢 😢 😢





