עומדים ככה, אחד מול השנייה, שותקים לא מדברים.
הלב רוצה לדבר, לומר את מה שבפנים.
אבל משהו עוצר אותה ושניהם שותקים, עומדים, מחליפים מבטים ועדיין שותקים.
הכאב הזה שמשתלט עליה מבפנים, רוצה ליפרוץ החוצה ..
כאילו רוצה להראות לך את מה שהיא מרגישה,
שתדע על כל הכאב שנמצא בתוכה.
היא שותקת, מתחרטת, מעדיפה שלא תדע, מעדיפה להסתיר את כל הכאב שבליבה.
היא חושבת ומדמיינת שאולי יבוא יום ותדע על כל הכאב שהכנסת לליבה,
אבל גם כשתדע, לא תאמר מילה, תשתוק ואולי תחבק
אבל לא תדע מה לעשות ! , אז כואב לה בגללך, אז מה ? \:
היא רוצה שתשים לב לבד בלי שהיא תאמר מילה, שתראה מה עובר עליה בלי שהיא תדבר.
לפעמים היא רוצה שתחבק ותגיד לה שאתה אוהב, זה נראה שקשה לך,
או שאתה לא יכול, או שאולי בכלל אתה מעדיף ...
שהיא תיסבול ותחייה עם הידיעה שאתה, לא אוהב אותה ?!
תתגבר על זה, תוציא את הרגשות שלך, תספר לה מה אתה מרגיש,
זה הדבר שהיא הכי רוצה לשמוע, הדבר שיעשה אותה מאושרת ..
לדעת עלייך קצת יותר ממבטים ושתיקות !
ושאולי יום אחד,
החלומות שלה, כבר לא יהיו חלומות.
הכל, תלוי ב = ך !
איזה תמונה יפהה..
ואת כותבתת מדהיםםםםם(:
אוהבת אותך מלאא
בריי כהןן😊
ברי תודה נסיכה ..
אוהבת אותך
3>
דורו'ששש מה קרה נסיכה?
זה לאקס? את עוד מרגישה כלפיו משהו?
הוצאת כל כך הרבה דברים במכתב הזה
באמת ריגשת אותי
נסיכה את כותבת מקסים
והלוואי שהיה לך טוב
המכתב הזה היה מלא בעצבב
מקווה שיסתדר לך הכל מאמי
אוהבת אותך ופה תמיד בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 05/03/2007) דורו'ששש מה קרה נסיכה?
זה לאקס? את עוד מרגישה כלפיו משהו?
הוצאת כל כך הרבה דברים במכתב הזה
באמת ריגשת אותי
נסיכה את כותבת מקסים
והלוואי שהיה לך טוב
המכתב הזה היה מלא בעצבב
מקווה שיסתדר לך הכל מאמי
אוהבת אותך ופה תמיד בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם מורני בכל מילה ומילה !
- מקווה שהכל יסתדר לך יפיופה =] -
QUOTE (נאפי @ 05/03/2007) דורו'ששש מה קרה נסיכה?
זה לאקס? את עוד מרגישה כלפיו משהו?
הוצאת כל כך הרבה דברים במכתב הזה
באמת ריגשת אותי
נסיכה את כותבת מקסים
והלוואי שהיה לך טוב
המכתב הזה היה מלא בעצבב
מקווה שיסתדר לך הכל מאמי
אוהבת אותך ופה תמיד בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני, את מדהימה !
ואני אוהבת אותתתך
תודה לך על ה - כ - ל
ת'אמת הייתי רוצה לספר לך ת'סיפור באסקיו אם באאלך
340205279
ו.. זה לא על האקס.. זה על זה שאני איתו עכשיו
[ דוד - זה שאני מתנשקת איתו בתמונה ]
דברי איתי יפה שליי..
3>
דורי, מה קרה מאמי ?
עוד פעם אהבה \ : ? ..
כל הזמן זה מה שמציק לך,הא?
ספרי מה קרה, אולי נוכל לעזור !(:
וממש יפה מה שכתבת,
מרגש ברמות. .
מקווה שיהיה בסדר 3>
תמיד פה ! .. [ :
QUOTE (HeNNNNNNN @ 05/03/2007) QUOTE (נאפי @ 05/03/2007) דורו'ששש מה קרה נסיכה?
זה לאקס? את עוד מרגישה כלפיו משהו?
הוצאת כל כך הרבה דברים במכתב הזה
באמת ריגשת אותי
נסיכה את כותבת מקסים
והלוואי שהיה לך טוב
המכתב הזה היה מלא בעצבב
מקווה שיסתדר לך הכל מאמי
אוהבת אותך ופה תמיד בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם מורני בכל מילה ומילה !
- מקווה שהכל יסתדר לך יפיופה =] -
תודה בובי 3>
QUOTE (שלומיתי144 @ 05/03/2007) דורי, מה קרה מאמי ?
עוד פעם אהבה \ : ? ..
כל הזמן זה מה שמציק לך,הא?
ספרי מה קרה, אולי נוכל לעזור !(:
וממש יפה מה שכתבת,
מרגש ברמות. .
מקווה שיהיה בסדר 3>
תמיד פה ! .. [ :
יפה שלייי :[
כל הזמן זה האהבה הזאת \:
היא לא עוזבת אותי !!!
אלוקים מחזיר לי על כל מה שעשיתי..
זה מגיע לי !
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 05/03/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 05/03/2007) דורי, מה קרה מאמי ?
עוד פעם אהבה \ : ? ..
כל הזמן זה מה שמציק לך,הא?
ספרי מה קרה, אולי נוכל לעזור !(:
וממש יפה מה שכתבת,
מרגש ברמות. .
מקווה שיהיה בסדר 3>
תמיד פה ! .. [ :
יפה שלייי :[
כל הזמן זה האהבה הזאת \:
היא לא עוזבת אותי !!!
אלוקים מחזיר לי על כל מה שעשיתי..
זה מגיע לי !
דורי,
תעשי טובה - שתקי \ : ..
את מדברת סתם !
למה מה עשית שזה מגיע לך?!
תאמיני לי, זה לא אשמתך. .
אין מה לעשות! ככה זה החיים,
אבל על הכל - מתגברים 3>
[יצא חרוז,הא? (: ]
QUOTE (שלומיתי144 @ 05/03/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 05/03/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 05/03/2007) דורי, מה קרה מאמי ?
עוד פעם אהבה \ : ? ..
כל הזמן זה מה שמציק לך,הא?
ספרי מה קרה, אולי נוכל לעזור !(:
וממש יפה מה שכתבת,
מרגש ברמות. .
מקווה שיהיה בסדר 3>
תמיד פה ! .. [ :
יפה שלייי :[
כל הזמן זה האהבה הזאת \:
היא לא עוזבת אותי !!!
אלוקים מחזיר לי על כל מה שעשיתי..
זה מגיע לי !
דורי,
תעשי טובה - שתקי \ : ..
את מדברת סתם !
למה מה עשית שזה מגיע לך?!
תאמיני לי, זה לא אשמתך. .
אין מה לעשות! ככה זה החיים,
אבל על הכל - מתגברים 3>
[יצא חרוז,הא? (: ]
מה עשיתי ?!
שיחקתי בדוד וערן באותו זממןן
הייתי עם שניהם !!
זה מגיע לי עכשיו ..
הם שניהם בכלל לא צריכים לדבר איתי
אני לא מבינה איך הם סלחו לי ..
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 05/03/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 05/03/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 05/03/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 05/03/2007) דורי, מה קרה מאמי ?
עוד פעם אהבה \ : ? ..
כל הזמן זה מה שמציק לך,הא?
ספרי מה קרה, אולי נוכל לעזור !(:
וממש יפה מה שכתבת,
מרגש ברמות. .
מקווה שיהיה בסדר 3>
תמיד פה ! .. [ :
יפה שלייי :[
כל הזמן זה האהבה הזאת \:
היא לא עוזבת אותי !!!
אלוקים מחזיר לי על כל מה שעשיתי..
זה מגיע לי !
דורי,
תעשי טובה - שתקי \ : ..
את מדברת סתם !
למה מה עשית שזה מגיע לך?!
תאמיני לי, זה לא אשמתך. .
אין מה לעשות! ככה זה החיים,
אבל על הכל - מתגברים 3>
[יצא חרוז,הא? (: ]
מה עשיתי ?!
שיחקתי בדוד וערן באותו זממןן
הייתי עם שניהם !!
זה מגיע לי עכשיו ..
הם שניהם בכלל לא צריכים לדבר איתי
אני לא מבינה איך הם סלחו לי ..
למה זאת אשמתך?
אני זוכרת שרשמת ששתית וזה. .
זאת לא אשמתך בכלל !
ואם הם סלחו לך,
זה אומר שזה נכון.
ושמגיע לך שיסלחו לך !
אל דברי סתם. .
יהיה טוב . 3>
דורי.... בובה
תיהיה חזקה לא משנה מה קורה לך
תיהיה חזקה שום דבר לא ישבור אותך תיחלשי
הכול יפול עלייך ותישברי...
תחשבי חיובי יהיה טוב בובה לא משנה מה קורה
לך אל תמחקי את החיוך כי הוא הדרך הכי טובה לשיפור המצב רוח
ובכללל..:]]] פה בשבילך את יודעתתת
לכל דבררר
דברי איתיי
מור'צי 😊
שלומיתי ומורצ'י שלי
תודה נסיכות
אני כ"כ אוהבת אותכםם ! 3>
אני מקווה שיהיה טוב בע"ה ... :\
שלומית.. זה היה גם כשלא שתיתי..
הייתי עם שניהם באותו זמן ..
לא חברה של שניהם
בהתחלה היה לי מחויבות לאחד.. והייתי גם עם השני
ומחויבות לשני.. והייתי גם עם הראשון
לא חשוב.. זה כבר עבר ..
ואו את כותבת כ"כ יפה!!
אינלי מה לאמר לך חוץ מ..
שיהיה לך רק טוב מאמי והכל יהיה בסדר את עוד תראיי!!!
ואם אתצריכה משו אני תמיד פה בשבילך!!
ייהיה בסדר 😊
אחח האהבה הזאת :|
לאב יו המנמון!!