את, הילדה היפה, עם אותן העיניים..
את, שתמיד הושטת לכולם ידיים...
שעזרת לכולם להתגבר ולהמשיך..
תמיד היית שם כשהיה צריך..
את עכשיו זו שצריכה עזרה..
אני יודעת, אני רואה..
חיוכך העצוב,
והמבט הכאוב..
לא מגיע לך ילדה..
ספרי לי, שאדע..
אתן לך עוד חיבוק קטן עם הרבה חום..
רק חכי עוד רגע, לפני שתגידי שלום. . . . .
סתםםם משוווו...
יצא דביליי =/





