נמאס לחיות את הכאב
נמאס להתמודד עם שברון הלב
נמאס להסתבך במרוץ החיים
נמאס לחיות בין כל הלחצים
נגמר בי הכח לנסות להתמודד
אין איש שמילותיו יצליחו לעודד
נמאס כל פעם מחדש להישבר
וכל דקה להתאמץ לרצות אדם אחר
רוצה להתפרק
רוצה לצרוח
רוצה לעזוב את העולם
פשוט לקום ולברוח
רוצה לא לחשוב עוד על כלום
רק לישון ויותר לא לקום
לא לחשוב עוד מה יהיה, מה יבוא
מה להגיד, מה לעשות
מתי לדבר, מתי לשתוק
רוצה להפסיק לנסות להבין
רוצה למחוק כל זיכרון מהמוח
רוצה לא לחייך עוד זיופים
רק לעצום עיניים, לשכוח
נמאס לנסות בכל להצליח
נמאס לעמוד בציפיות הגבוהות
נמאס לפחד מכישלון שיבוא
נמאס מכל דבר לבכות
רוצה ליפול, להתרסק
לא להתמודד יותר
רוצה לעצור את החיים, לנוח
לברוח לעולם אחר
סתם פריקה שלי..
מצב רוח לא משהו..
אוהבת
ליאני
ליאניי יפשלי..
כל מה קורה ך ולא משנה מה
תיהיה חזקה אל תישברי כי את יודעת
תיהיה חזקה כלוםלא ישבור אותך תיחלשי תישברי
תאמיני שיהיה יותר ותשמרי על החיוך
אז כך יהיההה!!
אוהבתךךךךךךךךךךך
ופה בשבילך תמידדדדדדדד!!!
ומדהים הקטע למרות העצבבב:[[[
חיוך-קו עקום שמישר הכול...
מור'צי 😊
ליאן
אני בוכה עכשיו.. אני יושבת כאן מול המסך ובוכה
איך כל פעם שאני קוראת משהו שכתבת אני מתחילה לבכות?!
כבר אמרתי לך מליון פעמים במליון סיטואציות שונות שאת ואני דומות
ואני לא ידעתי שכל כך קשה לך
אני אוהבת אותך כל כך
וגם ב18 הימים האחרונים שלי כאן- אם את צריכה משהו.. מישהו לבכות איתו עליו, מישהו שייתן עצה וכתף
אני כאן בשבילך!
אוהבת ועדיין עם דמעות בעיניים
האליי
ליאנייי
אף אחד אפעם לא אמר שהחיים קלים ושאין תקופות קשות... הפוך!
פעם אתה למעלה, פעם אתה למטה, פעם טוב לך, פעם חרא לך..
החיים הם אשכרה כמו רולטה
ואתה לא יודע מה הצעד הבא שיקרה
ואין לך שומדבר שיכין אותך מראש...
כל מה שנשאר זה להישאר במשחק
ולהילחם על המקום הראשון - על המטרה!
מי שמוותר - מפסיד..
אזז בובה אל תוותרי!!!
תישארי במשחק ותראי לנו שאת מסוגלת לנצח אותו!
אוהבת ופה בשבילך!
*מאיה*
😢
ממש עצוב .
רק תהיי חזקה, אל תישברי .
החיים לא קלים, יש הרבה מכשולים בהם ... וצריך גם לדעת לעבור אותם.
את חזקה .. ואת תעברי גם את זה.
אוהבת .
QUOTE (פיקולו @ 04/03/2007) ליאניי יפשלי..
כל מה קורה ך ולא משנה מה
תיהיה חזקה אל תישברי כי את יודעת
תיהיה חזקה כלוםלא ישבור אותך תיחלשי תישברי
תאמיני שיהיה יותר ותשמרי על החיוך
אז כך יהיההה!!
אוהבתךךךךךךךךךךך
ופה בשבילך תמידדדדדדדד!!!
ומדהים הקטע למרות העצבבב:[[[
חיוך-קו עקום שמישר הכול...
מור'צי 😊
עם מרצ'יייי
תודה רבה בנותת..
באמת תודה על התגובות ועל כמה שאכפת לכן..
בסוף יהיה טוב, אני יודעת..רק השאלה היא מתי..
אוהבת את כולכן !
ליאני [:
ליאני שלי , לא יאומן איך שתינו נמצאות באותו המצב :/
כל היום הייתי בדיכאון, לא הפסקתי לחשוב על רגע ..
אני מרגישה בדיוק כמוך, כאילו הקטע נכתב עליי ..
אני מקווה שלשתינו יהיה טוב בקרוב [חייב להיות, לא ככה?]
אוהבת אותך כל כך ..
לירני, באמת שחבל לי שאת מזדהה :/
והלוואי שהטוב הזה באמת יגיע לשתינו בקרוב..
מה שבטוח- הוא יגיע..
אוההבת אותך מלא !
ליאני
וואו ליאני.. שוב קראתי את זה ושוב אני בוכה
בחיי
את לא יודעת כמה אני מעריצה אותך על יכולת הכתיבה שלך! באמת
ואל תדאגי חמודה- כמו שראית באווי שלו זה רק עוד 7 חודשים
אוהבת המון
האליי
תודה יפה שלי [:
לאט לאט אני אצליח לשכוח אותתו..
אוהבת אותך כל כך !
ליאני
אני באמת אוהבת אותך ליאני :]
את יודעת שאני טסה עוד שבועיים? אויי כל כך עצוב :\
האליי
כן באמת עצוב :/
אני כל כך אתגעגע אליךך !
אוהבבת מלא !
יואו את לא יודעת מה אירגנו לי כאן אתמול..
כל החברות והחברים שלי באו בחליפות ושמלות ואירגנו לי נשף.
הבנות הכינו פאנץ' ואוכל ומשחקים.. אני אספר לך על זה כשנדבר
כמה התרגשתי
לא הפסקתי לבכות נשבעת לך!
אההה והשלמנו [אם את לא יודעת מי תשאלי ואני אגיד לך]
אוהבת אותך
[עוד 13 ימי]
האליי