שלוםם:]אני יובל ואני ייספר לכם מה עובר בחיים המעפנים שלי:\
=פרק 1=
סיימנו חטיבה..ברווך השם!אני עכשיו הולכת לתיכון:\
דיברתי עם שיר..(אחותי התאומה)ויש לנו 10,000 שקל ביחד..:]
אנחנו מקבלות כל שבוע 100..וחסכנו בשביל לקנות בגדים חדשים!!
לפני חודשיים התחילו לנו השיפוצים בחדר..:\\הוא הוללך להיוות ורוד עם נצנצים ושמנת!(החדר שלי..ישלנו חדרים נפרדים..)
יהיה לו פרקט..ומיטה זוגית הוא הולך להיווות עצווווום!
שלה יהיה באדום..
אז בנתיים אנחנו ישנות ביחד בחדר הסגול שיש בו מלא פיות של האוסף של בת דודה שלי
שהיא כבר לא צריכה אז אמא שלנו שמה את זה שם..
אז שבועיים לפני תחילת שנה דיברנו..
אני:שירוש..תקשיבי אני הולכת מחר לקניון יש מצב את באה ואנחנו הולכות לקנות ת'בגדים..?![/COLOR]
שיר:חשבתי שנלך עוד שבוע שנקבל עוד 100..
אני:הזהוו..:\טוב נוו..אבל אנחנו הולכות יום שבת!
הלכתי למחשב ושיניתי אווי:
אינלי ראש לאפחד..
ניצווש דברי איתי דחווף!!
________________________
עברו שבועיים והשיפוץ נגמר ישנתי לי במיטה שלי..החדשהה!!
ושיר באה ומושכת לי בשיער!"מה את עושה?!""אני מעירה אותך"
וזרקתי עליה כרית..
התעוררתי..
שמתי ג'ינס 3/4 וגופיה ורודה ונעלי וונס..
ויצאתי..
ואז ראיתי את יובל!הוא דלוק עליי ואני לא הכי מחבבת אותו וראיתי אותו בא אליי..
היי מאמי מה נשמע?!איך התגעגעתי ..תכירי חברשלי..טל..
מהרגע הראשון שראיתי אותו נדלקתי עליו!
פתאום בצלצול טל בא אליי..





