את רצה, את הולכת
את בורחת, לאחור לא מסתכלת.
הם אחרייך, תיזהרי.
הם מתקרבים במהירות, התכופפי.
תיזהרי, כי בסוף גם את תיפלי.
תיפלי עמוק, תיפלי רחוק
תיפלי עד שלא ישאר לך רוק
תיפלי לאט, תיפלי מכאב
תיפלי עם דם, שזולג מהלב.
!#!@#@$
סתם קטע שנכתב בשעת לילה מאוחרת אחרי
שתייה ומשחקי באולינג שהסתכמו בפגיעה בעצמי..חחחח
תגיבו😊
אווי כל כך יפה ..
כבר אמרתי שאתה כותב מדהים ! חח ..
QUOTE (שריני @ 03/03/2007) אווי כל כך יפה ..
כבר אמרתי שאתה כותב מדהים ! חח ..
^^ איתתה
אייןן מאמי אתה מוכשר בכל שעה, בכל זמן, בכל מצצצצצצב
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 03/03/2007) QUOTE (שריני @ 03/03/2007) אווי כל כך יפה ..
כבר אמרתי שאתה כותב מדהים ! חח ..
^^ איתתה
אייןן מאמי אתה מוכשר בכל שעה, בכל זמן, בכל מצצצצצצב
איתןן^^^
אוהבתת אותך מלאא
בריי כהן😊
בהשוואה לזה שזה אחרי שתייה ופאקינג באולינגג..
זה יצא....
מ-ד-ה-י-ם באיזה מקום מזדההה
אושריקק אל תפסיק לרשוםםם
ולא פעם אמרתי חיחיחיחח יפה שאתה מקשיב לי :]]
אז...הכול מסתכם
באין מיליםם
קצר אבל מעביר המוןןן
לפ יווווווווווווו
וחג שמייחחחחחח,
מור'צי 😊
תודה ענקית על כול התגובות..😊
שמח שאהבתן.
חג פורים פורימי שיהיה לכן 😊
אאאחחח איזוו כתיבהה ..
אני פשוט מתה על השירים ששלך ...
לאאב יוו 😊
מדההים [:
אתה כותב כל כך יפה..
אושריקו'שש אתה כותב מקסים
באמת כיף לקרוא את מה שאתה כותב
אוהבת אותך יפיוף
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה תגובות מחממות לבבות..😊
תודה מתוקות!!! D: