נער ונערה זוג כבר שנה , (: * (: *
יום אחד הם נפגשו לדבר .
הנערה שמה לב שמשהו לא בסדר , 3 / >
הנער החליט לסיים את המערכת יחסים ~
ואמר שהוא לא אוהב אותה יותר =( $ .
דמעה זלגה מעייניה של הנערה , xO ^
ומבט של עצבות היה בפניה , ;-( % .
היה בידיה של הנערה פתק והיא הביאה אותו לנער -
הנערה הסתובבה והתחילה ללכת >
פתאום O: ~
נהג שיכור דרס אותה והיא מתה xS * ; *
הנער התחיל לבכות ונזכר בפתק שהיא הביאה לו .
בפתק היה רשום -
" אני אמות ביום שתפסיק לאהוב אותי 3 / > "





