את יושבת עם עצמך -
משחזרת את מה שהיה,
מנסה להבין איפה טעית
אך לא מוצאת שום שגיאה,
את מרכינה את ראשך מטה
עוצמת עיניים ומנסה לא לחשוב,
את מניחה מחסומים סביב ליבך
ולא מרשה לעצמך אותו לאהוב,
את יודעת שהוא בשבילך
עמוק בתוכך הינך מרגישה,
את מתרגשת בכל פעם שאתם נפגשים
בטוחה בכך שעליו את משפיעה,
את מרגישה איך הלב שלך מתחיל לפעום
אבל לא יודעת אם יש לך על מה להילחם,
את אוהבת את התחושה שהוא יכול להיות שלך
ולא רוצה לתת לו מחייך ככה פתאום להיעלם ! 3>
עזבו שיחררתי,
אולי טיפה לא מובן /=
ואוו ,
מאמי זה כל כך יפה !
אני ממש מזדהה ..
יאו 😮
ממזזה, כאילו שכתבת את זה עליי. .
אני כ"כ מזדהה \ : . .
מקווה שיהיה לשתינו טוב ! [ :
ויצא מהמם !! (:
יא' כישררון 😉
תווותי שלללי מה יש לך יפפפתתי ?
כלכךך יפהה(:
אוהבתת מלא
בריי כהן😊
מאמי אם את מרגישה שהוא זה המשו הנכון
אז לכי על זה!
אל תוותרי חבל שאח"כ סתם תצטערי!
ואת כותבת מעלףף
מוואה
*מאיה*
תודה בנות,
כן אני לא מוותרת..
פשוט לפעמים יש תקיעות כזאת או קיפאון, שפתאום שומדבר לא זז
וזה הכי מייאש בעולם שגם לא יודעים למה זה ככה
בקטנה אני מאמינה שיהיה טוב!
תודה יפות שלי אווהבת 3>
תותיתתתתתתתתת!!!
זאת בכלל שאלה? בטחח שיהיה טוב
רק תאמיני בזה תחייכי תשתוללי תהני
כי חיים רק פעם אחתתת
ואל תוותרייי
חיחיח אל תפסיקי לרשוםםםםםם
לפ יווווו
הכי ישישיש
מור'צי 😊
יפה מאוד :]
באמת.. את פשוט כישרון
האליי
תודה מאמי
והציור בחתימה מ-ד-ה-י-ם!!
כפרה עלייך..
אני אוהב אותך!
וכמו שאחת אמרה פה- אל תוותרי!!!
תהיי חזקה וצאי לקרב של חייך..
ארווווסי בא לי לאכככול אותך... תודה מאמי וכה אני לא רוצה לוותר
אתה מכיר אותי כבר לא 😉 ?!
אוווווווווהבת 3>