לוחשת לי סוד, אומרת 'אני לא יכולה עוד'.
מסתכלת בעיניי, ואני מרגיש- את כול חיי.
למענך, אבקש את הטוב ביותר.
בשבילך, אשתדל להיות החזק ביותר.
אך כשאת, מסתכלת עליי בדמעות,
בקושי ומחזיק את עצמי, שלא לבכות.
מלאך, בדמות נערה, נערה.. כ"כ יפה.
את בוכה עכשיו, והשמיים בוכים איתך.
את מקוננת על מר גורלך, ואני מרגיש כאילו
מחזיק את הלב שלך.
'אני כאן, זה בסדר', אני לוחש לך
ודמעותייך רק מתחזקות.
'תספרי לי', אני ספק מאיץ בך ספק רוצה לדעת
ואת..
זועקת,
שאת לא יודעת!
את כותבת מממש יפה[:
אהבתי 😊
אויי אוייי אושרי שלי
אתה פשוט כישרון מלידה
זאת חוויה לקרוא את השירים שלך
תמשיך לכתוב המון מאמיי
מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (daniel7374 @ 03/03/2007) את כותבת מממש יפה[:
אהבתי 😊
תודה מתוקה, אבל אני בן.
אני אושרי, המנהל של הפורום הזה..
ברוכה הבאה לאתר והתאקלמות מהירה! 😉
נאפייקקית שלי, את כ"כ יודעת להעלות חיוך, זה משההו!
אוהב אותך ברמות!!! 🙄
וואוו עשה לי צמרמורת
מדהים
יאבבבבבבבבבבבבבבבבה
איזה יפה דיי דיי דיי דיי דיי XD
טוב מספיק D =
קיצר הבנת שזה מושלם נכון?! יופי [ :
- לא להילחץ, זה רגע של דפקט -
אויי אושריקקקקק
איזה יפהההההההה
עצובייי אני עם דמעות בעיניים😢(((
כל כך נוגע,מדהים,חודררר
אין אתה פשוט כישרון בהתגלמותווו
רשמתה את זה על היפשלי? כן,כן אושריק רק שלי:]]
תמשיך לרשום תמידדדדדד
תמידדדד
אין על הכתיבה שלך...
פשוט איןןן
מור'צי 😊
ממש יפה אושרי .
כל דבר שאתה כותב יותר יפה מהשני . אהבתי נורא 😊
תמשיך לכתוב .
מדההההההההההים ,
אתה כותב כל כך יפה !
QUOTE (hila1990 @ 03/03/2007) ממש יפה אושרי .
כל דבר שאתה כותב יותר יפה מהשני . אהבתי נורא 😊
תמשיך לכתוב .
עם חן^
אאווווווף דיייי כבר להיות כזהה מוכששר..
דדיי לצמרר אותי כל פעם מחדדש..
לא נמאס לך כבררררר?~
יאאאאא, רק עכשיו ראיתי את כול התגובות..
איזה מדהימות אאתן, אחת אחת!
דניאלושקי שלי, אווהב אותך !!! 😊
ומי שמדבר על מוכשרים.... 3>
יאו איזה צמרמורות. השורה האחרונה הרגה אותי.
תמשיך לכתוב כזה מדהים
לוב יו מואה
אוי'.... כ"כ יפה ומרגש,
כמו תמיד :]
אהבתייי...(: