חברות [?] סתם מושג שכזה ,
מושג שבחיים לא הבנתי ואני לא אבין כנראה |;
אז כמו בכל סיפור עכשיו מגיע הקטע שאני צריכה לספר על עצמי D=
נוי , 14 , אופקים , לומדת במקיף הכללי
"נוי קומי קומי כבר 7:40 את תאחרי !"
"שניה אני קמה אמא .."
"טוב אבל מהר"
התמתחתי עוד 5 דקות במיטה ואז החלטתי לקום , ציחצחתי שיניים שטפתי פנים ונכנסתי להתקלח
היה די קר בחוץ , אז לבשתי טרנינט שחור ונעלתי אוסלטאר אדומות
סידרתי את השיער עם המחליק ועשיתי פוני לצד .
מהר מאוד הייתי מוכנה ויצאתי מהבית למקיף שלי , הלכתי ברגל והיה גשום וקר
נכנסתי לשער בית ספר , וראיתי קבוצה של בנות עומדות מרחוק ומסתכלות עליי מוזר
מה יצא לי פצע גדול על האף ?! מה יש לכולם היום \=
לא התייחסתי , זה המשיך והמשיך ולא הבנתי למה כולם מסתכלים דווקא עליי
אחר"כ ראיתי את לינוי , לירז , סתיו וגל צעקתי להם שיחכו לי אך הם התעלמו והמשיכו ללכת
קלטתי את גל שלא הייתה כ"כ חברה טובה שלי , הסתובבה אליי ועשתה פרצוף . 😯
לא התייחסתי , התעלמתי והלכתי לכיוון המבנה של השכבה שלי ,
ישבתי בספסלים ליד המאפייה וחיכיתי לשיר כמו בכל יום , חיכיתי וחיכיתי והיא לא באה וכבר נהיה לי מאוחר
לשיעור ..
נכנסתי לכיתה והתיישבתי ליד שיר היא התסכלה עליי במבט מוזר והתעלמה ממני
כתבתי לה בפתק "שיר מה יש לך?"
היא סימנה לי שנדבר על זה בהפסקה
שעתיים ראשונות נגמרו והגיעה ההפסקה ואני ושיר דיברנו ..
שיר - איך את לא מתביישת הא ? !
אני - מה לא מתביישת מה עשיתי ..?
שיר - ואת עוד משחקת אותה תמימה אני צריכה לשמוע מאנשים את זה ?
אני - מה לשמוע מאנשים מה קרה? למה כולם היום ככה מוז...?
היא קטעה אותי
שיר - מה קרה?! איך את לא מתביישת חשבתי שאנחנו חברות ובגדת לי באימון
עזבי כבר לא משנה לפעם הבאה אני ידע אם לסמוך עלייך
אני - שיר בטח שאת יכולה לסמוך עליי די כבר !
שיר - אל תתקרבי אליי בחיים .
אני - שיר מה יש לך ?! חכי שניה מה קרה למה את מתייחסת ככה? ..
לא הספקתי לסיים את המשפט והיא הלכה , עמדתי במקום כאילו קפאתי אנשים עברו ליידי והסתכלו עליי במבט מוזר .
אחר"כ קלטתי את סתיו וגל מתקרבות אליי במבט עצבני , מה עובדים עליי ? מה קורה כאן \;
גל - תגידי איך את לא מתביישת הא ?!
אני - מה לא מתביישת אתן מוכנות להגיד לי כבר מה עשיתי ?
סתיו - מה כ"כ קשה לך לראות שאבי אוהב את שיר ?! היא חברה שלך את צריכה לשמוח בשבילה .
גל - לא היא לא צריכה לשמוח בשבילה , היא לא יכולה , שכחת ? היא לא חברה אמיתית של אף-אחד ..
אני - מה אבי איזה אבי מי דיבר איתו בכלל ? ולא קשה לי לראות שהוא אוהב אותה היא חברה שלי
ואני מפגרנת לה בטוב וברע
סתיו - את לא מתביישת אחרי כל מה שנתנו לך ועזרנו לך עם אושר את ככה מתייחסת ?
גל - פשוט בושה זה מה שאת ! (היא צעקה את זה וכל המבטים היו מופנים אלינו)
עמדתי שם קופאת במקום עם דמעות בעיניים פשוט רציתי ללכת למקום אחר , להעלם מהעולם , לקבור ת'עצמי
לא הבנתי , לא הבנתי איך הכול נופל עליי פתאום , משקרים לי , פוגעים בי , רומסים לי את הכבוד
לקחתי את הרגליים שלי והלכתי , לאן ? לחשוב ...
איכשהוא מצאתי את עצמי בבית שלי , פתחתי את התיק שלי ושם היה פתק מקופל לכמה חתיכות
פתחתי אותו והיה כתוב ככה -
"נוי ..
אני יודעת שאנחנו לא בקשר ממש אבל את מה ששמעתי אני חייבת לספר לך ואת חייבת לדעת
אני לא יודעת מה היה הסיפור עם הבנות בכיתה , אני רק יודעת שהם מתכננות עלייך משהו ואין לי מושג מה
אז לדעתי אל תבואי לבציפר , לפחות מחר
וזה לטובתך בלבד אם את לא רוצה אל תקשיבי אבל הזהרתי אותך."
קראתי את המכתב , נשארתי בהלם , קפאתי במקום
אחרי כמה שניות חזרתי לעצמי , הם סתם מושפעות בטוח אחת מהן כותבת את זה
נלך מחר אני לא רואה אותם בכלל והם לא ידברו איתי ואם כן אני יתעלם או שאני ידבר איתן !
במיוחד שאני לא יודעת מה הסיפור ומה עשיתי . .
הלכתי לאכול ארוחת צהריים , והלכתי לסדר את החדר כי הוא עוד היה מבולגאן מאתמול בלילה ,
אחר"כ חכיתי לאמא שלי שתבוא , כי היא הבטיחה לי ללכת היום לקניון
בנתיים נכנסתי להתקלח ולבחור בגדים לקניון
ואז התקשרתי לדנה חברה שלי .. היא המציאה תירוצים ות'אמת ? נראה כאילו היא לא רוצה לבוא ,
לא יודעת מה יש לה , לא משנה במקרה הכי גרוע אני ילך עם אמא שלי .
אמא שלי באה ב5 ויצאנו לקניון , הייתי במלא חנויות וקניתי נעליים ובגדים
וסרטים לשיער , כי זה די מתאים לי 😁
אחר"כ ישבתי לאכול עם אמא שלי במסעדה , ואז הזמנו מונית לבית שלנו
כשהגעתי הבייתה חיכתה לי הפתעה לא כ"כ נעימה |=
המשך יבוא 😊





