למה תמיד כשרוצים משהו
אף פעם לא מקבלים.
ואם מקבלים אותו
בסופו של דבר תמיד מתאכזבים
למה כשמצפים שמשהו יקרה סוף סוף
ועד שיש תקווה קטנה
מגלים שזה היה הסוף
ובעצם לא הייתה בכלל התחלה.
מי המציא את חוקי המרפי?
ומי החליט בכלל שהוא קיים
ולמה כל מה שאומרים הוא נכון
אז לא חבל על הזמן?
כי אם טוב, ואומרים טוב.
אז קורה רע.
ואם אומרים רע, זה נשאר כמו שהיה.
ומי קובע את הגורל? ה'...
ומה הוא מנסה להעביר פה לכל האנשים?
נמאס לי לשאול שאלות
אבל זה לא נגמר
וכמה שכואב לי כי לא קורה שום דבר
הקטע שלא רציתי!
ואז קרה הדבר.
אז המשכתי לא חיכיתי
אבל כבר מאוחר.
זוריייי זה מדהיםם
קטע עמוק שכזה...
אהבתי נוראאאא
ואת רושמת מושלםםםם
אל תפסיקי לרשום תמידדד
פה בשבילךך תמידדדדדדדדדדד
מור'צי 😊
וווווווווווווווווווווואיי..
ממש יאפפפפפפפפפפפפפה!!!
את כותבת מ-ה-מ-ם!!!
איזה מהמם זה אפילו לא מתקרב למה שזה!!
אהבתי!!!
וזה פשוט כל כך נכוןןןןןןןן!!!
ואיי אל תפסיקי לכתוב אף פעם כי את עושה את זה ממש טוב!!
אוהבת רחלוש =]]
וווווואו אהבתי
זה ממש כמו הקטעים האלה
שקוראים אותם
וישר רצים לכתוב באוווי / ביומן
אלה שפשוט חכמים ואתה רוצה לזכור 😊
חחחחחחח תודהה 😊
אוהבת המונים מורייי דסקסי איתי בהזדמנות
התגעגעתי 😊
-זוהר-
איזו כתיבה מושלמת
אהבתי את כותבת מקסים
תמשיכי לכתוב מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קטעעע מהמםםםם
אוהבבת מלאא
בריי כהן😊
מדהיםםםםםםםם!
זה כ"כ נכוןןן
תרשמי עוד, את פשוט כישרונית!